Avatar billede bofo Nybegynder
05. april 2013 - 15:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 7 kan ikke åbne strømstyring

Hej!
PC'en har en irriterende vane med at gå i dvale så snart jeg vender ryggen til et øjeblik, hvorefter den skal genstartes. Jeg går så i kontrolpanel og trykker på strømstyring, men der sker ingenting.
I BIOS står den vist nok til at vågne med PS2 mus og tastatur, men jeg har jo USB-dimser.
Gode idéer?
Bo.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2013 - 17:23 #1
hvis du skriver strømstyring i søgefeltet, kan du så åbne derfra?
Avatar billede bofo Nybegynder
05. april 2013 - 19:50 #2
Mener du "Kør"? Nej, så svarer den: "Windows kan ikke finde strømstyring"
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2013 - 19:57 #3
Nej det er når du trykker på start og går i søgefeltet.
Skriver du strømstyring der skulle der rulle sig nogle muligheder ud. Men er der fejl i genvejen vil den nok ikke.
Prøvede det lige her på min Win7, og her kunne jeg godt gå i strømstyring.
Avatar billede bofo Nybegynder
06. april 2013 - 00:18 #4
Bravo!, tak, hvis du lægger et svar kan jeg give points...
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2013 - 08:29 #5
super. Jeg lægger et svar
Avatar billede bofo Nybegynder
09. april 2013 - 01:22 #6
Hej igen!
Problemerne blev ved, og til sidst ramte jeg kilden: Tjenesten Windows Fejlrapportering. (Kør/msconfig/tjenester). Fjernede hakket, og alt gled på plads!
Mvh Bo.