Avatar billede laroan44 Nybegynder
05. april 2013 - 11:48 Der er 6 kommentarer

Netværks problemer

der er problemer med mit netværk på en af mine computere. Pludselig en dag kunne jeg ikke få forbindelse.

den siger"de netværksindstillinger der er gemt på denne computer stemmer ikke overens med kravene for netværket"

Jeg søgte under problemet på eksperten.dk
men efter at jeg prøvede en guide,sagde den, at jeg kun havde begrænset adgang. Jeg har så prøvet at lave en "fejlfinding" hvor den har fundet et problem "trådløs netværksforbindelse har ikke en gyldig IP-konfiguration. Ved dog ikke hvad det betyder eller hvad jeg skal gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2013 - 11:56 #1
Hej og velkommen til.
Du skal lige oplyse hvilket styresystem du kører?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2013 - 11:58 #2
Man kunne prøve en systemgendannelse til før problemet opstod, hvis dette er muligt.
Du vil ikke miste personlige data, men kun programmer der er installeret i nævnte periode.
Avatar billede laroan44 Nybegynder
05. april 2013 - 12:49 #3
Jeg bruger windows 7
Avatar billede laroan44 Nybegynder
05. april 2013 - 12:51 #4
jeg har prøvet at lave en systemgendannelse til før problemet, men da jeg tænde computeren næste dag, var problemet der igen.
Avatar billede richardjensen Seniormester
05. april 2013 - 14:38 #5
Prøv ADWcleaner, - gratis på nettet, det kan fjerne en masse 'snavs' og ødelægger intet.
Avatar billede hea_dk Nybegynder
05. april 2013 - 20:35 #6
hey kunne du give lidt ipconfig information
"windows tast" + r
"cmd" enter
ipconfig /all

og paste resultat her ind

er der andre pc på netværket der virker?