Avatar billede mjansen Seniormester
01. april 2013 - 17:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google kontakter / kalender på Iphone5

Hej

Min kæreste har skiftet sin gamle Iphone4 ud med en 5'er.

Men har lidt problemer med at få den til at synk. kalender og kontakter med google.

Hvis man gør på samme måde som på Iphone4 virker det ikke. (gjorde det via exchange konto)

Har sø prøvet med CardDAV og CalDAV med syntes heller ikke det virker helt, somom den ikke får synk. selvom "Dage til synk." er sat til "ingen grænse"
Avatar billede Blueeyez Mester
01. april 2013 - 20:55 #1
Jeg mindes jeg har gmail, exchange og i cloud, men min har så lagt alt ind 2 gange, men jeg vil lige rode med det og så får du mere info :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
01. april 2013 - 21:04 #2
Har netop testet og gmail + icloud gør jobbet ved mig, begge tilføjes samme sted :-)
Avatar billede mjansen Seniormester
02. april 2013 - 16:53 #3
#2
Bruger du google kontakt og kalender? eller bruger du kun gmail til email?
Avatar billede Blueeyez Mester
02. april 2013 - 17:49 #4
Bruger gmail til kalender og mail :-) kommer dog i tvivl for er det google kontakterne eller alm kontakter?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:29 #5
Afmelder tråden.
Avatar billede mjansen Seniormester
05. september 2013 - 19:55 #6
Luk