Avatar billede por1 Seniormester
28. marts 2013 - 10:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

c drev fyldt op

win7. mit c drev er lige pludseligt fyldt op og jeg aner ikke, hvad den er fyldt op med. jeg tror det er fordi jeg har oprettet en ny bruger "admin", hvordan får jeg den slettet?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 11:22 #1
Du går i kontrolpanelet under brugerkonti.
Her kan du se de brugere som er på pc. Er der en du ikke bruger, skal du kunne slette denne bruger og frigøre plads på den måde.

Har du flere drev på pc du kan råde over kan du også evt flytte din dokumenter mappe til anden destinaton.
Det gøres så vidt jeg husker på dokumenter mappe der ligger i din brugerprofil. Man højreklikker på mappen, og her kan man vælge en anden destination af mappen:
http://kamerasiden.dk/artikel/saadan_flytter_du_mappen_dokumenter/
Avatar billede martens Guru
28. marts 2013 - 12:01 #2
check lige dette program ... ofte til stor hjælp, når man ikke lige kan hitte ud, hvorfor diskene bliver fyldt

http://windirstat.info/
Avatar billede por1 Seniormester
28. marts 2013 - 14:57 #3
jeg kanstadig ikke slette brugeren, men programmet windirstat hjalp mig. se dette.
Avatar billede por1 Seniormester
28. marts 2013 - 15:08 #4
yes, skriv det som svar så jeg uddele point. havde en masse liggende 2 gange.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 15:44 #5
Hvem beder su om svar fra?
Avatar billede por1 Seniormester
28. marts 2013 - 16:11 #6
nå ja, sorry martens
Avatar billede martens Guru
29. marts 2013 - 10:01 #7
Du får dit svar her ;o)

Godt det kom til at virke.. - Langt hen ad vejen ...
Avatar billede por1 Seniormester
29. marts 2013 - 10:35 #8
det er et rigtig godt program. tak.