Avatar billede DanishBear Seniormester
27. marts 2013 - 05:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mit Server æder mine ram ved kopiering over lokal netværk.

Hvorfor ryger mit ramforbug helt til tops når jeg kopieres fra min Server over lan?
Når jeg kopierer filer fra min Server til min Windows 7 (begge 64bit) kan jeg se min frie hukommelse langsomt dale ned mod 0 på Serveren, og derfor bliver mit Server langsom.
Men når den er færdig, så puf er der masser af Ram igen

Server:
MB : Intel S1200BTLRM (med 2 onboard Netkort)
Ram : 16Gb
OS : Windows 2008 Web
Onboard 10/100/1000 netkort, nyeste drivere installeret...
Over FTP ingen probs, dog ved hver 2Gb data stopper download, for så derefter at starte med fuld hastighed igen.

Har skiftet port, andet netkort, alle med  samme resultat

Hvordan kan jeg fixe det?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 00:19 #1
kik i file serveren
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 00:23 #2
og server hvad den skriver eller prøv ctrl alt delete

Windows jobliste
kik i ydeevne eller netværk
Avatar billede DanishBear Seniormester
28. marts 2013 - 16:42 #3
Har kikket efter der og der er intet der tager nogle mere Ram end de plejer :-) Det sker desværre kun på mit Lokalnet og har støvet forummet igen ang. dette problem og den der skrev næste samme ? i 2003 fik ikke løst det og der er komme nyere OS´ser sidenhen...

Vil lige prøve igen med nogle småting og se om det hjælper.. :-|
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 23:33 #4
ok
Avatar billede DanishBear Seniormester
02. april 2013 - 00:17 #5
De ting hjalp ikke :-(

Der er intet problem med at der bliver ædt Ram, når det er mindre filstørrelser, det sker kun når jeg kopier en BackupImage fil fra serveren til en anden lokal pc :-(

Er der slet ingen afhjælpning på dette problem?
Avatar billede DanishBear Seniormester
07. april 2013 - 18:36 #6
Nåe der er ingen der kunne hjælpe, såe jeg vil prøve at lukke denne tråd..