Avatar billede JesperBN Nybegynder
24. marts 2013 - 19:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte bærbar

Hej håber der er en som kan hjælpe mig. Jeg har en lenovo U450p som går i stå når den kommer ind i windows 7. Jeg prøvede at starte den op i fejl sikret tilstand og der går den ikke i stå.
Jeg tænke så jeg ville prøve at geninstallere windows, men da jeg prøvede det gik den i stå i installation. Har prøvet et par gange nu, og er som om den går i stå efter en bestemt tid. Jeg har prøvet at sætte en anden harddisk i hvor der er installeret Windows på, men den går også i stå i windows start skærm.
Håber at der er nogle som har en ide til hvad der kan være galt. På forhånd tak.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. marts 2013 - 19:15 #1
Fejlsikret tilstand med kommandoprompt.
Skriv:
rstrui.exe

Gendan til før problemet opstod.
Avatar billede JesperBN Nybegynder
24. marts 2013 - 19:30 #2
Tak for dit svar, problemet er efter jeg prøvede at geninstallere windows og den gik i stå kan den ikke startes op igen. Den skriver der er fejl i filerne. Kan der være noget galt med computeren siden der går et bestemt stykke til før den går i stå når jeg prøver at installere windows?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. marts 2013 - 19:37 #3
Hvis du kan sætte disken til internt i en stationær som slave drev (ikke C-drev) så prøv først at formatere drevet (så install på bærbar), er det ikke nok, så sletter du i diskhåndteringen patitionerne på disken (sørg nu for at vælge den rigtige disk) og forsøger igen med install på bærbar.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. marts 2013 - 19:38 #4
PS. nå du har sat den internt, kan du muligvis starte med at redde gamle data (kommer lidt an på hvad du har foretaget dig under install forsøg)
Avatar billede JesperBN Nybegynder
03. april 2013 - 10:35 #5
Tak for hjælpen, fik liv i den igen.