Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2013 - 15:59 Der er 9 kommentarer

Hvordan retter jeg dette??

Hey Eksepert :).

Da jeg købte min computer så skrivebordet sådan her ud (Når man klikker og trækker musen i forskellige retninger på samme tid):

http://billedeupload.dk/?v=Pm5wW.jpg

Men nu efter jeg har installeret programmer som gør computeren hurtigere ved at ændre bl.a. måden som det der cursor noget ser ud, det er jo klart at jo bedre grafikken er i Windows Aero, jo dårligere er dens performance i ting som eks. spil. Men det irretere mig rigtig meget, at når jeg så vil have at det skal se normalt ud igen, ser det pludselig sådan her ud:

http://billedeupload.dk/?v=YQRTm.png

Er det ting der er permanent ændret i en fil som shell32.dll??

Du kan se at på første billede, ser det ud som på alle computer i Windows 7, men på andet billede ser det ud som på Windows XP computere.

Desuden så har jeg også et lille andet sprøgsmål: Hvordan lukker og afgiver jeg point her på Eksperten? Jeg har nemlig nogle gamle spørgsmål.

Tusind tak hvis i gider at hjælpe :-)!
Mvh. Virtus.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2013 - 16:41 #1
Prøv dette:
Startknappen > I søgefeltet skriver du: aero > Klik på Aktiver eller deaktiver gennemsigtige ..........
http://gupl.dk/693950/
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2013 - 16:44 #2
kontrolpanel/system/avancerede systemindstillinger
faneblader avanceret - klik på indstillinger ved ydeevne.
fanebladet visuelle effekter - der kan du slå til/fra, så det virker, som du vil have.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2013 - 16:44 #3
Hmmm, tror måske alligevel ikke løsningen ligger der.......
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2013 - 16:45 #4
Sorry claes57, min sidste kommentar, var til min første kommentar, ikke til dig.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. marts 2013 - 16:48 #5
Hvis folk har kunne hjælpe dig, så bed dem lægge et "svar" du kan tildele point og godkende.

Har ingen hjulpet dig, så læg selv et svar du tildeler point og godkender.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2013 - 16:59 #6
Og jeg kan se, at claes57 har helt ret. Du skal have flueben i Vis gennemsigtig rektankel ..........
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2013 - 23:45 #7
Okay, mange tak for alle svarene :-), jeg tildeler dem med ker alle imorgen - hvis det er ok med jer?

Mvh. Virtus :).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. marts 2013 - 08:45 #8
Hjælp til Eksperten er for free, så vi lader alt i alt claes57 om at lægge et svar du kan godkende.  :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2013 - 18:18 #9
takker...