Avatar billede GoDavdo2 Nybegynder
21. marts 2013 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min bærbare gamle HP G7000 har fået hjertestop...

Jeg har en gammel HP bærbar, som jeg er rigtig glad for. Den bruges kun til internetsøgning, mails og lidt YouTube. Specielt er jeg glad for, at den næsten er lydløs. Og den har fungeret perfekt i alle årene(fra 2008).
Problem: da jeg havde lavet den regelmæssige oprydning, opdatering på Windows Update og skanning på Norton Internet Security kørte jeg oprydning på PC'en. Mens den kørte gik skærmen pludseligt i sort. Og nu kan jeg ikke få lys på skærmen igen. Har gen-/koldstartet og CTRL-ALT-DEL, Windows-tast,- uden held. Også prøvet om jeg uforvarende har fået skiftet til ekstern skærm. Har smidt en Windows 7 installations-DVD i drevet, men den autostarter ikke. Maskinen har den oprindelige Windows Vista installation på HD'et. Min oprindelige Recovery Disk er selvfølgelig væk, men den ville næppe heller have autostartet (?).
Mit spørgsmål: Kan den "genoplives"? Eller er den ude for terapeutisk rækkevidde?
Avatar billede GoDavdo2 Nybegynder
21. marts 2013 - 18:47 #1
Ok. Jeg løste problemet ved at tage batteriet ud og vente i et par timer. Og ved genstart var jeg tilbage. Med det hele som er nu OK fungerende. Hvad det så end var...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. marts 2013 - 19:45 #2
Det lyder super alt inc. AV kører (overvej yderlig test med andre programmer), så lægger du selv et SVAR og acceptere det.  :-)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede GoDavdo2 Nybegynder
24. marts 2013 - 19:17 #3
Lukket
Avatar billede GoDavdo2 Nybegynder
24. marts 2013 - 19:22 #4
Een gang til