Avatar billede A_muldbjerg Nybegynder
18. marts 2013 - 22:35 Der er 11 kommentarer

Iphone 4s, låst

Hej :)
min nye iphone er blevet låst.
mit sim-kort er låst og min søster har ændret min adgangskode(den med 4 tal) til noget hun ikke husker.
Hjælp hurtigt tak!!! :-(
Tak på forhånd!
Avatar billede kjeldsted Novice
19. marts 2013 - 00:20 #1
Har du fornylig lavet en backup, enten via iTunes eller iCloud?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 00:35 #2
Altså sim kort pin kode tror jeg ikke det er, da smartphones kan køre uden... Så det er koden til og få adgang til din smartphone?
Avatar billede A_muldbjerg Nybegynder
19. marts 2013 - 06:53 #3
Altså jeg kan ikke få adgang da min søster ikke kan huske koden, og jeg kan heller ikke sætte den til itunes på computeren da min iphone skriver "låst sim".
Avatar billede A_muldbjerg Nybegynder
19. marts 2013 - 06:54 #4
Det tror jeg ikke.
Avatar billede finb Ekspert
19. marts 2013 - 08:01 #5
iphone-service.dk
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 08:26 #6
Er det ikke muligt at bulstille pin med puk koden? Hvis den er sim låst og det kun er pga forkert pin kode 3 gange så burde den bede om en puk kode (hvis jeg da ikke tager helt fejl)
Avatar billede haverslev Novice
19. marts 2013 - 08:51 #7
Avatar billede kjeldsted Novice
19. marts 2013 - 09:28 #8
Der er nok ikke meget andet at gøre end at følge #7. Men det er så også en gendannelse af enheden. Og hvis ikke du har en iCloud backup vil du jo miste alt. Men dog få din telefon til at virke igen.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 10:05 #9
#7 -#8 hvis det er sim kort pin koden, så hjælper følgende intet. Det den refere til er lås skærm koden (ekstra sikkerhed)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 10:14 #10
Vil lige tilføje hvis du har IOS 5 og ikke 6 så er der mulighed for at udnytte et sikkerhedshul.. Hvis det er skærm lås koden (er i tvivl om hvorvidt det er det ene eller andet) du burde dog kunne tildlutte den din pc og hive billeder/video ud af den
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:10 #11
Afmelder tråden.