Avatar billede Henry Poulsen Mester
17. marts 2013 - 15:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

*** STOP: 0x0000C1F5 (0x00000000, 0x00000000,0x00000000,0x00000000)

Hjælp hjælp.
Jeg har lånt naboens 3-4 år gamle bærbare Medion/Vista Pc. Under opstart skulle den automatisk opdatere, ok, ikke unaturlig.
Men efter genstart  efter mange opdateringer, har jeg kun haft en dos-lignende skærm (ca. 50 filnavne ruller op over skærmen) og derefter 'død' Pc. Jeg kan kun slukke maskinen. Når jeg igen starter op, får jeg igen dos-skærmen, og kan kun slukke.
Jeg har prøvet at køre Recovery-cd'en. Det medfører blå skærm med hvid tekst, hvor essensen er følgende:
---
A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
Disable or remove any newly installed hardware or software.
Technical information: teksten i overskriftslinjen.
---
Der er ikke installeret hard- eller software, udover de automatiske opdateringer.
Jeg bliver bedt om at disable Bios memory options as caching and shadowing, og derefter starte i safe-mode.Jeg  kan ikke finde memory i Bios, og der kommer intet ud af at genstarte i safe-mode.
Hvad gør jeg nu?????????
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. marts 2013 - 15:12 #1
Kan du aktivere safe mode med comando prompt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. marts 2013 - 15:14 #2
Avatar billede Henry Poulsen Mester
17. marts 2013 - 15:59 #3
Jeg kan ikke komme til noget som helst. Den kører i en sløjfe. Hurtigt kommer fejlskærmen (sort-hvid)med 4 start valgmuligheder
1. safe-mode, 2, 3, 4 start windows normal.
Alle 4 muligheder medfører dos-lignende skærm og ca. 50 dosfiler inden maskinen 'dør'. Jeg kan ikke lave nogen input.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
19. marts 2013 - 21:23 #4
Nu sender jeg den i skrot.