Avatar billede Fereydoun Nybegynder
17. marts 2013 - 01:44 Der er 8 kommentarer

Hvorfor går min computer i sort

Hej, min computer går i sort når jeg spiller DotA2 og MW2, som i at min skærm fryser og jeg skal tage stikket ud

I DotA2 er kravene :
Dota 2 Recommended System Requirements:

    * OS: Windows® 7 / Vista / Vista64 / XP
    * Processor: Intel core 2 duo 2.4GHz
    * Memory: 1 GB for XP / 2GB for Vista
    * Graphics: DirectX 9 compatible video card with Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 or better
    * Hard Drive: At least 2.5 GB of free space
    * Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

Jeg har:
Windows 7 home premium 64-bit (6.1 build 7601)
Intel(R) Core(TM) i5-2300 CPU @ 2.80 GHZ (4 CPUs), 2.8 GHz
8192 MB RAM
DirecX 11

----------- har der andre informationer du/ i skal bruge til at kunne finde ud af det?
Avatar billede Fereydoun Nybegynder
17. marts 2013 - 01:45 #1
How, jeg har NVIDIA GeForce GT545
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. marts 2013 - 02:25 #2
Et gæt kunne være at der er noget som bliver for varmt.
Du kunne prøve og støvsuge dine kølefinner og check at blæserne virker som om de skal og holde øje med temperaturen.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2013 - 08:04 #3
Velkommen til .
#2 Det er jeg enig i, og evt et tjek på din grafik driver.
Avatar billede Fereydoun Nybegynder
17. marts 2013 - 11:24 #4
Har gjort mine køler rene, men det sker stadig
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. marts 2013 - 11:32 #5
Prøv at køre en stresstest af RAM.

Hvad er dit RAM og CPU forbrug når det sker?

Det vil også være ønskeligt at du overvåger CPU og GPU temperatur.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2013 - 11:36 #6
#4 Hvis din køler var meget bekidt, og du har kørt sådan i længere tid kan hardware jo sagtens have taget uhelbredelig skade desværre :-(
Eller som en minimum en udskiftning af det kølepasta der sidder mellem gpu og køler.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2013 - 01:58 #7
frys er som regel et resultat af at noget trækker for meget saft, og at det er strømforsyning/varme som er i uorden.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. marts 2013 - 11:56 #8
Trækker for meget saft, sikke noget sludder at skrive, en pc skal da kunne yde 100% uden at gå ned.

Varme som 220661 er inde på, er tit årsag.