Avatar billede Tine92 Nybegynder
14. marts 2013 - 12:35 Der er 5 kommentarer

Kan ikke åbne filer i powerpoint.

Hej..

Jeg har det problem at jeg ikke kan åbne nogle filer i mit PowerPoint 2010. Den skriver bare at der blev fundet et problem med indhold i filen, og så kan jeg reparere den, men det virker heller ikke.

Jeg har prøvet at reparere Microsoft Office og lave forskellige instillinger om, som jeg har læst mig frem til under "Hjælp" i PowerPoint. Intet virker! Har også prøvet at gemme filerne  andre steder på computeren, men det virker heller ikke.

Skal jeg slette Microsoft Office og geninstallere det? Og kan jeg gøre det uden at være nødt til at købe en ny produktnøgle? (Jeg har ikke en CD med det, men et produktnøglekort).

Jeg har windows 8, hvis det gør nogen forskel. Alle de andre programmer fungere fint.

På forhånd tak!
Avatar billede MADOlsen Forsker
14. marts 2013 - 13:37 #1
Og du er helt sikker på, at det ikke rent faktisk er filerne, der er noget galt med?
Avatar billede Tine92 Nybegynder
14. marts 2013 - 18:39 #2
Ja, det er jeg. Alle mine klassekammerater kan sagtens åbne filerne. De har både 2007,2010 og 2013 udgaven.

Jeg har prøvet at slette officepakken og installere dem forfra, men det virker stadig ikke :-(
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. marts 2013 - 18:54 #3
En lille test for at sikre, at filerne på din maskine er OK:
Hent powerpointviewer, og prøv om den kan åbne filerne.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=6
/ptj_11
Avatar billede Tine92 Nybegynder
15. marts 2013 - 14:50 #4
Intet i vejen med filerne :-)

Problemet er blevet fixet.
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. marts 2013 - 16:26 #5
Hvad var så årsagen?
/ptj_11