Avatar billede capricorn Nybegynder
11. marts 2013 - 18:42 Der er 1 kommentar

Kontinuerlig summering

Hej

Jeg har lavet en faktura skabelon i Excel 2007 standard. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til et par ting, så jeg ikke som nu skal benytte den langsomlige metode, men kan gøre det lidt mere fiks.

Jeg vil gerne at når jeg åbner skabelonen og påføre nye data så:

1. At disse nye midlertidige og forskelige datafelter feks. antal timer, beløb osv. automatisk kan opsummeres til eksterne datafelter i div. filer oprettet i andre mapper?

2. At nå jeg skal gemme den nyoprettet fakture, så skal den automatisk navngive den ud fra et bestemt datafelt, og gemme den i samme mappe hvergang, uden at jeg først selv skal finde stien den skal gemmes i?

Hilsen søren
Avatar billede finb Ekspert
11. marts 2013 - 19:22 #1
Det er muligt, men jeg anbefaler et regnskabsprogram, det er langt lettere i længden