Avatar billede aasevangsgaard Nybegynder
09. marts 2013 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

num lock

Hvordan er det nu det er, jeg får computeren til at starte op med numlock tændt
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2013 - 15:27 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2013 - 15:51 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2013 - 15:56 #4
Har du muligheden for det i bios, og du aktiverer den der, behøver du ikke selv at trykke det frem, hvis du skal geninstallere/formatere din pc. Den vil så selv gøre det.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2013 - 13:14 #5
Er du kommet videre?
Avatar billede aasevangsgaard Nybegynder
13. marts 2013 - 09:22 #6
desværre ikke. nu er jeg også rendt ind i andre problemer med min Microsoft konto.
den konto jeg oprettede ved opsætningen siger pludselig at den ikke eksisterer, men samtidig kan jeg ikke slette den, og jeg bliver bedt om at logge ind, hvad jeg ikke kan (da den ikke ekstisterer).
men jeg skal vel igennem Microsoft, eller vil det være smartere at starte opsætning forfra.
Nå men nu skal bedste her både ha børnebørn og arbejde de næste dage, så det er lørdag inden jeg igen er ved skærmen.
Avatar billede aasevangsgaard Nybegynder
07. juni 2013 - 09:04 #7
Tak