Avatar billede svinget Praktikant
09. marts 2013 - 14:50 Der er 1 kommentar

IP kamera via internet

Hej

Jeg har brug for et indendørs overvågningskamera, og troede at det var nemt at finde, men sikken et udvalg.

Jeg har brug for at overvågningkamera der er tilsluttet direkte til routeren med kabel, og som jeg kan tilgå via internette fra en anden adresse.

Er det muligt, og er der nogen der kender et godt mærke som er nemt at få til at fungere?

Det er ikke vigtigt at det er night vision, da der er sensor lys der tænder, hvis der er bevægelser.

Mvh. Kim
Avatar billede NielsErikK Juniormester
09. marts 2013 - 18:02 #1
Nu er det jo ikke godt at vide hvilken kvalitet du ønsker eller hvad budget der arbejdes ud fra.

FRONTPOINT SECURITY anbefales flere steder.

Her får den også god score i opsætning.
http://ip-camera-review.toptenreviews.com/

Uanset hvad giver siden dig måske inspiration og lyst til at læse review om nogle af dem.