Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 10:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode til System Administrator(admin)

Mit problem er at jeg har glemt min adgangskode til at logge ind på min nas... Den eneste måde jeg kan logge ind på er at jeg logger ind som bruger, men så kan jeg kun se applications og intet andet... Som admin bruger skal man kunne se applications, my favorites og management...

Hvor kan jeg få nulstillet min kode og oprette en ny, så jeg kan logge ind som admin igen?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 10:53 #1
Det er forresten en dns 320 nas server...
Avatar billede iss Novice
07. marts 2013 - 11:27 #2
Gør det ikke til et DNS spørgsmål at dit produkt hedder DNS som så ikke er Dynamisk Navne Server, men D-link NAS System.
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
07. marts 2013 - 13:12 #3
D-Link
Sharecenter PulSe
2-BaY netWOrK StOraGe
DnS-320

http://www.dlink.com/uk/en/support/product/-/media/Consumer_Products/DNS/DNS%20320/QIG/DNS_320_QIG_EN_UK.pdf

FEJLFINDING
InDStIllInGS- OG KOnFIGuratIOnSPrOBleMer
1.  HvAD Er STANDArDBrUGErNAvN OG-KODEOrD På SHArECENTEr PULSE?
Skriv ‘admin' som brugernavn, og lad kodeordsfeltet være tomt.
2.  JEG HAr mISTETmIND-LINKCD, HvAD KAN JEG GØrE?
Du kan downloade software-driverne og brugerhåndbogen fra D-Link's hjemmeside. (Se Teknisk
Support herunder).
3.  HvILKE HArDDISKE Er KOmPATIBLEmEDSHArECENTEr PULSE?
De fleste SATA-harddiske er kompatible med ShareCenter Pulse. Se venligst den lokale D-Link
support-side, anført på Teknisk Support-siden, for en opdateret liste over kompatible harddiske.
4.  mINSHArECENTEr PULSE'S HArDDISK-LED LYSEr OrANGE; Er ENHEDEN DEFEKT?
Nej. Et orange lys betyder, at harddisken (HD) i ShareCenter Pulse skal formateres, før den kan
tages i brug. Hvis du endnu ikke har installerest ShareCenter Pulse, eller du er ved at indsætte
en reserve-harddisk, viser det orange lys, at HDen skal formateres til brug i ShareCenter Pulse.
Indsæt installations-CDen i computerens CD/DVD-drev, og følg vejledningen til brug af indstil-lingsvejledningen til at formatere den indsatte disk. En korrekt formateret disk angives, når den
orange LED skifter til blå.
5.  HvOrDAN Får JEG ADGANG TILmINSHArECENTEr PULSE På NETvÆrKET?
• Du får adgang til enheden ved at klikke på det drevbogstab, du har tildelt enheden. Hvis du for
eksempel har tildelt ‘drev G' til harddisken, åbnes Windows Stifinder (engl.: Windows Explorer;
IKKE Internet Explorer), og skriv ‘G:' i adressefeltet.
• Du kan også få adgang til den som en normal Windows-deling på et netværk ved at skrive
dens IP-adresse i Windows Stifinder som <IP-adresse> (f.eks. \\192.168.0.32\) eller ved at
bruge FTP, hvor adressen er ftp://<IP-adresse> .
6.  HvOrDAN NULSTILLEr JEGmINSHArECENTEr PULSE?
Find reset-knappen på bagsiden af ShareCenter Pulse. Tryk på knappen, og hold den inde (med
et redskab, såsom en udrettet papirclips), indtil strøm-LED'en på forsiden begynder at blinke.
Vent et minut, før enheden er nulstillet.
Bemærk:Ved at nulstille ShareCenter Pulse til fabriksindstillingerne slettes de aktuelle konfigu-rationsindstillinger. For at konfigurere dine indstillinger igen logges på ShareCenter Pulse web-interface, eller alternativt geninstalleres enheden ved brug af indstillingsvejlednings-softwaren på
den medfølgende CD-ROM.
7.  ENHEDEN HAr ENUSB-POrT. KAN JEG TILSLUTTE EN EKSTErN HArDDISK I DENNE
POrT?
ShareCenter Pulse understøtter yderligere, eksterne drev via USB-porten. Denne port kan også
anvendes til at tilslutte en USB-printer, UPS (nødstrøm) eller USB-pen.
8.  HvOrDAN Får JEG ADGANG TILFTP-SErvErEN FrA INTErNETTET?
• Hvis ShareCenter Pulse har forbindelse til internettet gennem en NAT-gateway eller -router,
kan det være nødvendigt at konfigurere ‘port forwarding' (videresendelse). ‘Forward' (videre-send) FTP-porten (TCP 21 som standard) til IP-adressen på ShareCenter Pulse.
• For at få adgang til din FTP-server fra internettet anvendes det offentlige IP-navn (eller domæ-nenavn) på din gateway eller router (f.eks. ftp://mydomain.com).
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 20:52 #4
Har prøvet punkt 1 og det hjælper ikke... den siger bare at nick eller kode er forkert...
Avatar billede iss Novice
07. marts 2013 - 20:57 #5
Luk dit spørgsmål og opret i korrekt gruppe.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 23:21 #6
Svar...
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
08. marts 2013 - 06:08 #7
6.  HvOrDAN NULSTILLEr JEGmINSHArECENTEr PULSE?
Find reset-knappen på bagsiden af ShareCenter Pulse. Tryk på knappen, og hold den inde (med
et redskab, såsom en udrettet papirclips), indtil strøm-LED'en på forsiden begynder at blinke.
Vent et minut, før enheden er nulstillet.
Bemærk:Ved at nulstille ShareCenter Pulse til fabriksindstillingerne slettes de aktuelle konfigu-rationsindstillinger. For at konfigurere dine indstillinger igen logges på ShareCenter Pulse web-interface, eller alternativt geninstalleres enheden ved brug af indstillingsvejlednings-softwaren på
den medfølgende CD-ROM.
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
09. marts 2013 - 21:17 #8
Hjalp det at resette den ?
Avatar billede iss Novice
09. marts 2013 - 21:25 #9
Læs her: http://www.eksperten.dk/spm/977919

Og lad nu dette spørgsmål være lukket, slukket og glemt.
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
10. marts 2013 - 10:03 #10
Ja for det ser ikke ud til viljen og lysten til at resette det hele og logge ind ubesværet er til stede.