Avatar billede Blueeyez Mester
05. marts 2013 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern adgang til router igennem iphone app

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen kender en app til iphone 5 som gør det muligt at forbinde til ens router og derved være i stand til at blokere mac adresser, overvåge internet forbrug mm

Jeg fandt et par apps fra linksys men de er kun beregnet til deres EAxxxx routere men på den måde at man har en bestemt bruger som man forbinder til hvilket efter min mening tyder på at de overvåger brugerne hvilket jeg ikke er interesseret i (hvis man vil se info om det kan i på appstore under information som jeg synes ikke er specielt godt frem ist) appen koster penge derfor jeg nævner så man ikke bare klikker på køb :-)

Jeg ejer en WRT610N

Og jeg ved jeg kan via fjernstyring over internet, men vil godt have det på en iphone app der kan give besked når der sker nye ting.. Fx ny enhed der kobler sig på eller prøver..
Avatar billede Talder Nybegynder
05. marts 2013 - 15:28 #1
Jeg tror ikke Cisco/linksys har lavet det du søger.
Når man læser Ciscos hjemmeside igennem, så skriver de kun om den app du har fundet til EA-Series, E-Series, X-Series and Valet.

Måske en gang i fremtiden.
Dog skal man huske, at Belkin (vidst nok) er i gang med at købe Linksys af Cisco, så de har nok ikke de store projekter kørende pt.
Avatar billede Blueeyez Mester
05. marts 2013 - 17:15 #2
#1 tænker nu ikke at det skal være en linksys app men fremhæver blot deres bud, men de fleste routere har jo fjernadgang hvilket kræver ip og bestemt port derfor håbede jeg nogen måske var stødt ind i en app der blot kan tilgå routerens opsætnings side men fremvise færre funktioner men gode at have :) lidt billigere end at skulle skulle skifte router :)
Avatar billede Blueeyez Mester
06. marts 2013 - 09:58 #3
Lukker tråden da ingen løsning er fundet.