Avatar billede Smedegaard75 Nybegynder
04. marts 2013 - 09:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ukash virus med et twist

Hej

Jeg har en fujitsu pc der har windows 7 professional.

Jeg har fået den omtalte ukash virus der låser pcen.

For at løse det skal jeg starte op i fejlsikret tilstand og kører mit anti virus.

Det er dog her der bliver svært, for når jeg i fejlsikret tilstand taster min adgangskode, og i den efterfølgende load, så genstarter min pc. Hvad skal jeg gøre for at undgå at den genstarter?

mvh Søren
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. marts 2013 - 10:59 #1
Kan du ikke bruge USB metoden, den er at finde i mange af trådene.
http://www.eksperten.dk/search?q=Ukash
04. marts 2013 - 11:14 #2
Velkommen til E. ...

Velkommen i [Ukash virus] klubben...

Fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!!
Som her ->
www.eksperten.dk/spm/970326#reply_7990002
Avatar billede Smedegaard75 Nybegynder
04. marts 2013 - 11:24 #3
Nu er det min fars pc og han har selfølgelig ikke noget sikkerheds kopiert så gendannelse er lidt den sidste udvej,men jeg prøver lige det med usb'en
04. marts 2013 - 12:30 #4
Nævnte SYSTEMGENDANNELSE påvirker IKKE dine EGEN DATA !!!
Meget let/hurtig at gennemføre ...

Ikke at forveksle med "Factory Recovery", som ryder ALT ALT

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Smedegaard75 Nybegynder
04. marts 2013 - 12:54 #5
okay,det skal jeg huske til en anden gang.

Men computeren virker nu så tak skal i have.

Hvordan lukker jeg så tråden? (og en skal vel have point :P)

mvh Søren
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. marts 2013 - 13:15 #6
Du beder den som hjalp dig med en løsning lægge et svar, som du derefter tildeler point og acceptere.

Du får her et svar fra mig, var det larrys post som hjalp dig så beder du ham om svar og ignorerer mit svar.