Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2013 - 14:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

K-9 mail Android

Jeg har tilføjet min Hotmail til K-9 men jeg modtager kun mails når jeg manuelt synkroniserer. Har rodet lidt indstillingerne men ikke fundet noget der virker.
Avatar billede amandas2 Nybegynder
03. marts 2013 - 15:38 #1
Prøv at gå ind i mappeindstillinger, der er en der hedder hentning af mail og der kan du skrive hvor ofte den skal hente mail. Håber det virker hos dig.
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2013 - 15:56 #2
Men hvis jeg sætter den til 1. minut vil det så ikke dræne batteriet for strøm?
Avatar billede amandas2 Nybegynder
03. marts 2013 - 16:46 #3
Ja, den bruger strøm hver gang du henter mail. Jeg har sat min stil at hente hvert 10 minut og passer i øvrigt på hvor jeg ellers kan spare strøm, men det er nu ikke ved mail afhentningen der bliver brugt megen strøm.
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2013 - 17:02 #4
Så jeg kan ikke sætte K-9 op til push mail?
Avatar billede amandas2 Nybegynder
03. marts 2013 - 18:13 #5
Jeg ved ikke om du kan sætte hotmail op til imap som skal bruges hvis du foretrækker push mail, men hvis du foretrækker push frem for poll mail bruger du mere strøm og det opfattede jeg som om du gerne ville spare på.

Gmail kan sættes op til imap og hvis du har android er det vel mere naturligt at bruge den frem for hotmail, som vist forøvrigt er på affyringsrampen :-)
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2013 - 22:42 #6
Nå, øv. Det et der så ikke noget at gøre ved. Men poll hvert kvarter er også fint. Det med strøm var mere fordi jeg troede poll hvert kvarter brugte mere strøm end push. Men det passer måske ikke?