Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
28. februar 2013 - 18:52 Der er 10 kommentarer

Danskkabeltv

Hej, vi har bestilt bredbånd og telefoni hos danskkabeltv.dk, vi har så fået en netværkskabel og telefonstiksadapter fra dem.I deres vejledning står de at jeg skal sætte kablen til en computer via deres vægdåse, men i den vægdåse er der plads til en antennekabel (tv) og en til radio og så ved siden af plads til 2 netværkskabler, den ene er rød farvet og den anden grønfarvet, er der nogen der ved jeg skal sætte telefonkablen og hvor jeg skal sætte internet kablen?

På forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
28. februar 2013 - 19:01 #1
Telefon kabel porten burde være mindre end lan porten :-) men kig i brugervejledninhen ;-)
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
28. februar 2013 - 19:17 #2
Der er nærmest ingen brugervejledning, slet ikke detaljeret nok.

Men den røde og grønne port er lige store, der er 2 andre dåser, den ene brugte vi til vores tdc bredbånd og den anden til telefonen via en telefonstik adapter.

Kan det bruges til noget?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. februar 2013 - 19:28 #3
Lyder som om det vil være en god ide at kontakte kundeservice: http://www.danskkabeltv.dk/kundeservice
Avatar billede Blueeyez Mester
28. februar 2013 - 19:30 #4
Lyder lidt mystisk.. Det rød og grøn farvede dåse sidder i væggen men hvor går de hen? Til loftet måske? For normalt så vil de jo slutte ved et modem ligende boks som enten bruger tlf eller antenne stik hvis da ikke er helt forvirret over det..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. februar 2013 - 19:39 #5
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
28. februar 2013 - 20:00 #6
Jeg bor i en boligforening så de kommer nok op fra taget af lejligheden
Avatar billede Blueeyez Mester
28. februar 2013 - 20:16 #7
#6 så bør du kontakte boligforening og spørge dem hvad de porte er til :-)

Trodsalt deres opsætning antager jeg...
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
04. marts 2013 - 05:46 #8
Avatar billede Blueeyez Mester
06. marts 2013 - 09:25 #9
Er man kommet frem til en løsning?
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
06. marts 2013 - 15:09 #10
Uden tvivl hvis man skal tage efter hvordan folk  i verden er mest.

Hvis det går skidt klager de deres nød
men når alt går godt hører man intet.