Avatar billede emmabo Nybegynder
26. februar 2013 - 12:21 Der er 2 kommentarer

Vurdering af Macbook Pro 13"

Jeg har en MacBook Pro 13" jeg skal sælge. Men jeg har ikke forstand på, hvor meget man kan få for sådan en brugt og jeg tror ikke det er ret meget.

Den er fra 2010 og fejler ikke noget indeni. Udenpå har den rimelig mange ridser på overfladen. Skærmen har en flænge jeg aldrig har fået lavet, da det er rimeligt dyrt. Den sidder helt ovre i den ene side og er rimelig stor. Det har dog ikke betydning for computeren og det kan ikke ses når computeren er tændt.

Det er en Macbook Pro 13" 2,5 GHz Intel Core i5.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
27. februar 2013 - 11:18 #1
Avatar billede Lomorol Nybegynder
01. marts 2013 - 16:03 #2
Jeg ville også gå på dba eller gul og gratis og se der hvad tilsvarende maskiner ligger på. Måske først gå efter hvad prislejet er, i det område hvor du bor. Hvis du så ikke får den solgt, så begynd at gå efter prisen i hele DK. Mange vil nemlig gerne give lidt mere for en maskine, hvis de selv kan hente den nu og her - pga den sikkerhed de føler ved selv at afhente produktet.