Avatar billede kimtheman Novice
24. februar 2013 - 12:52 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

64 bit Linens nøglen/ kan man bruge 32 bit i stedet?

En 64 bit installation. Binder Licens nøglen sig til 64 bit versioner eller ville man kunne bruge en 32 bit version og stadig kunne bruge nøglen på pc'en til aktiveringen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. februar 2013 - 13:07 #1
Mig bekendt hænger version og nøgle sammen.

Du kan ha flere versioner på skiven, men nøglen bestemmer hvilken der installeres.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 13:20 #2
Enig i at nøglen binder sig til version.
Den Windows 7 min nabo har, der ligger 2 stk dvd i kassen. En til 32 bit og en til 64 bit.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2013 - 15:05 #3
Jeg ved ikke om jeg har forstår spørgsmålet rigtig, men om man kan installer MS office på en computer med 64 bits eller 32 bits har ikke noget med licens at gøre. Nu er der mange forskellige licenser til MS, så man er nok nød til at være lidt præsis, med hvilke MS office man mener !

Jeg har selv en MS office pakke som jeg har installeret, på både en computer med 32 og 64 bits OS, med den samme licens.

https://www.fcomputer.dk/software/office/office-software-pakker/microsoft/office-home-and-student-2013-32-64bit-licens-1-pc-dansk.html
Avatar billede kimtheman Novice
24. februar 2013 - 17:10 #4
Nu menes/ kan jeg ikke se der på noget tidspunkt er beskrevet det handler om en office.

Men kan da godt se jeg ikke præcis har skrevet det handler om vista premium 64 bit. Og ville så bruge en 32 bir og aktivere med den samme nøgle. Men den går så nok ikke.

Lig svar for point #1 og #2 så deler i point.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 19:30 #5
svar (til deling med andre i tråden)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 12:06 #6
Ups jeg har læst noget der ikke står der.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. februar 2013 - 06:55 #7
:-)