Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 11:17 Der er 60 kommentarer og
2 løsninger

Langsom PC

Min PC er efterhånden blevet meget langsom.

Dels er den længe om at starte, og når den først er kommet igang er den meget langsom på nettet.

Jeg forestiller mig, at den bruger en masse energi på at holde gang i en masse unødige programmer. Men jeg ved ikke hvilde der er nødvendige og hvilke jeg kan slette.

Jeg anvender IE8 og XP.

Er her nogen som har energi og tålmodighed til at hjælpe mig? Jeg har ikke selv nogen forstand på dyret.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 11:33 #1
Hent og kør en tur med disse programmer:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Hent og kør denne:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Når programmet er startet skal du trykke på "slet".
Programmet scanner din pc og beder om en genstart.
Når pc er genstartet åbnes en log fil som du lige kopierer herind.

Med hensyn til CCleaner kan den også rydde op i din opstart. Det gøres under værktøjer-opstart.
Du kan lige tage en kopi af den og lægge ind her,så vi kan barbere den ned til et minimum.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. februar 2013 - 11:45 #2
Du burde måske også overveje en nyere browser.
Enten nyere Chrome - IE - FireFox.
www.google.com/intl/da/chrome/browser/
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 11:51 #3
#2 Xp understøtter kun op til IE8.
Men en oprydning i browserens indstillinger kunne måske også give lidt fart:
http://www.eksperten.dk/guide/1528
24. februar 2013 - 12:00 #4
Ref #2: Det vil da ikke hjælpe på PC'en generelle opstart/brug ?

Se også www.eksperten.dk/guide/1528

(Og enig med #1 ...)
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 12:38 #5
Hvordan er det man kopierer opstartsfilerne?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 12:42 #6
Når du kommer ind i CCleaner under værktøjer-opstart er der nede i højre hjørne en knap hvor du kan gemme en tekstfil med opstarten. Gem den på skrivebordet, åbn den og kopier den ind her.
24. februar 2013 - 12:43 #7
Ref #5:
Nævnte CCleaner - værktøjer - opstart - [Gem som tekstfil] ...
Gem et sted du kan finde igen.

Sæt TEKSTEN fra denne fil/liste her i tråden ...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. februar 2013 - 12:50 #8
#3 #4
I har ret vedrørende nyere IE, men så ville jeg nok vælge den jeg linkede til.
Det er ikke det afgørende (og sådan var det heller ikke ment), men Chrome kunne måske give lidt på nettet i forhold til en efterhånden gammel IE (bør den).
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 12:51 #9
Håber det kan læses:

Ja    HKCU:Run    Advanced SystemCare 6    IObit    "C:\Programmer\IObit\Advanced SystemCare 6\ASCTray.exe" /AutoStart
Ja    HKCU:Run    ChromeFrameHelper    Google Inc.    "C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\Application\25.0.1364.97\chrome_frame_helper.exe" --startup
Ja    HKCU:Run    CTFMON.EXE    Microsoft Corporation    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja    HKCU:Run    Google Update    Google Inc.    "C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
Ja    HKCU:Run    swg    Google Inc.    "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
Ja    HKLM:Run    Adobe ARM    Adobe Systems Incorporated    "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
Ja    HKLM:Run    ApnUpdater    Ask    "C:\Programmer\Ask.com\Updater\Updater.exe"
Ja    HKLM:Run    Apoint    Alps Electric Co., Ltd.    C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
Ja    HKLM:Run    CommonToolkitTray    SPAMfighter ApS    C:\Programmer\Fighters\Tray\FightersTray.exe
Ja    HKLM:Run    GrooveMonitor    Microsoft Corporation    "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
Ja    HKLM:Run    igfxhkcmd    Intel Corporation    C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
Ja    HKLM:Run    igfxpers    Intel Corporation    C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
Ja    HKLM:Run    igfxtray    Intel Corporation    C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
Ja    HKLM:Run    IntelWireless    Intel Corporation    "C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
Ja    HKLM:Run    IntelZeroConfig    Intel Corporation    "C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
Ja    HKLM:Run    MSC    Microsoft Corporation    "c:\Programmer\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
Ja    HKLM:Run    SunJavaUpdateSched    Sun Microsystems, Inc.    "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
Ja    HKLM:Run    UIExec    ZTE CORPORATION     "C:\Programmer\Mobilt Bredbånd\UIExec.exe"
Ja    Startup User    Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk    Microsoft Corporation    C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 12:59 #10
Prøv at deaktivere alt på nær:
Ja    HKCU:Run    CTFMON.EXE    Microsoft Corporation    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja    HKLM:Run    MSC    Microsoft Corporation    "c:\Programmer\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
Ja    HKLM:Run    SunJavaUpdateSched    Sun Microsystems, Inc.    "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
Og se om det hjælper på den
24. februar 2013 - 13:05 #11
Afinsta

* ASKToolbar (Eller elsker du den ?)
Iøvrigt enig med #10 ...
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 13:41 #12
Jeg har inaktiveret vedr. opstart bortset fra de 3 du nævner. Det hjalp lidt.

Malwarebytes brugte jeg i morges, den fandt 2 som jeg har slettet. Jeg har også slettet malwarebytes igen, for maskinen blev endu mere sløv med den. Jeg er altså ren for malware.

Mh. CCleaner hvor skal der være flueben? Der er pt. flueben i rækkefølge foroven af:
1-6
9-12
14-19.

Nej ingen kærlighed til ASKToolbar.......aner ikke hvad det gør
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 13:52 #13
Kørte du både med dit antivirus program og Iobit og Malwarebytes på en gang kan jeg godt forstå den var sløv.

Ja den nævnte indstilling ser ud til det som CCleaner er indstillet til som default, så det skulle være ok.
Nej Ask gør ikke noget godt.
Det er der ikke nogle toolbars der gør synes jeg.
Det eneste de er gode til er at fylde browservinduet op og sløve maskinen ydeligere.
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 13:52 #14
ASKToolbar er slettet
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 13:58 #15
Malware installerede jeg i går aftes ellers har det ikke være på.Men det var jo så alle 3 i morges.

Skal du se hvad CCleaner har fundet? Så må du lige fortælle, hvordan jeg kopierer
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 14:02 #16
Skal ikke se nogen log fra CCleaner.
Har du kørt AdwCleaner som jeg også linkede til i #1?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 14:04 #17
Hvor meget ram er der i maskinen?
Og hvor meget plads har du på systemdrevet efter at CCleaner har ryddet op?
Du skulle måske også efter oprydningen køre en defragmentering af systemet.
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 14:28 #18
Adw cleaner har jeg ikke kørt. Jeg er usikker på på de sider jeg kommer til.

Bruger jeg dit link kommer jeg til en side med blå felter. Der er 2 muligheder for at downloade. Hvilken bruger jeg? Den øverste er noget med en toolbar.
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 14:45 #19
Det er en gammel maskine. Den har 56 GB RAM og 60% er ledig. Ved en analyse skriver den "Du behøver ikke at defrakmenter"
24. februar 2013 - 15:21 #20
...Den har 56 GB RAM ... ??? What ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. februar 2013 - 15:30 #21
larry mon ikke den har en 60 GB HDD, som efter format vises som ca. 56 GB.
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 15:31 #22
56 GB harddisk......er det mere troværdigt?
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 17:15 #23
Er der nogle af disse programmer som jeg uden risiko kan slette?

Software List
Application Version:2.4.3.315
Windows XP
Exported Time:02-24-2013 17:10:56
====================================

Software Name: Windows-driverpakke - Intel (w29n51) net  (12/19/2007 9.0.4.39)
Version: 12/19/2007 9.0.4.39
Publisher: Intel
Install Time: 10-12-2012
Size: 7,49 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\2DA959FE3D6F0F5BC313481E72071D510DD786FB
Uninstall Command: C:\PROGRA~1\DIFX\5544142FC97EDB00\dpinst32.exe /u C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\w29n51_AEF466EE116FDF742A02BFF75E6143DB4A91003C\w29n51.inf
----------------------------------------------

Software Name: Windows-driverpakke - Intel USB  (09/13/2006 8.2.0.1008)
Version: 09/13/2006 8.2.0.1008
Publisher: Intel
Install Time: 10-12-2012
Size: 19,21 KB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\708C7D1FC4337825C3EE8F52E4916B928EDB0B67
Uninstall Command: C:\PROGRA~1\DIFX\5544142FC97EDB00\dpinst32.exe /u C:\WINDOWS\system32\DRVSTORE\ich6usb_27A669521EE04594986B59971D7C55E982762971\ich6usb.inf
----------------------------------------------

Software Name: Adobe Flash Player 11 ActiveX
Version: 11.6.602.168
Publisher: Adobe Systems Incorporated
Install Time: 24-02-2013
Size: 6,00 MB
Help info: http://www.adobe.com/go/flashplayer_support/
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Adobe Flash Player ActiveX
Uninstall Command: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashUtil32_11_6_602_168_ActiveX.exe -maintain activex
----------------------------------------------

Software Name: Advanced SystemCare 6
Version: 6.1
Publisher: IObit
Install Time: 27-01-2013
Size: 96,70 MB
Help info: http://www.iobit.com/
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Advanced SystemCare 6_is1
Uninstall Command: "C:\Programmer\IObit\Advanced SystemCare 6\unins000.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Canon Camera Access Library
Version: 8.5.0.2
Publisher: Canon Inc.
Install Time: 25-08-2011
Size: 363,60 KB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\CAL
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Canon\UIW\1.10.0.0\Uninst.exe" "C:\Programmer\Canon\CAL\Uninst.ini"
----------------------------------------------

Software Name: Canon Utilities CameraWindow DC 8
Version: 8.4.0.3
Publisher: Canon Inc.
Install Time: 25-08-2011
Size: 11,09 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\CameraWindowDC8
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Canon\UIW\1.10.0.0\Uninst.exe" "C:\Programmer\Canon\CameraWindow\CameraWindowDC8\Uninst.ini"
----------------------------------------------

Software Name: Canon Utilities CameraWindow Launcher
Version: 7.5.0.2
Publisher: Canon Inc.
Install Time: 25-08-2011
Size: 1,47 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\CameraWindowLauncher
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Canon\UIW\1.10.0.0\Uninst.exe" "C:\Programmer\Canon\CameraWindow\CameraWindowLauncher\Uninst.ini"
----------------------------------------------

Software Name: CANON iMAGE GATEWAY Task for ZoomBrowser EX
Version: 1.9.0.9
Publisher: Canon Inc.
Install Time: 25-08-2011
Size: 42,93 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\CANON iMAGE GATEWAY Task
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Canon\UIW\1.10.0.0\Uninst.exe" "C:\Programmer\Canon\ZoomBrowser EX\Program\CRWUnInstall.ini"
----------------------------------------------

Software Name: Canon MOV Decoder
Version: 1.8.0.7
Publisher: Canon Inc.
Install Time: 25-08-2011
Size: 4,68 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Canon MOV Decoder
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Canon\UIW\1.10.0.0\Uninst.exe" "C:\Programmer\Canon\Canon MOV Decoder\CanonMOVDecoderUnInstall.ini"
----------------------------------------------

Software Name: Canon MOV Encoder
Version: 1.6.0.1
Publisher: Canon Inc.
Install Time: 25-08-2011
Size: 2,85 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Canon MOV Encoder
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Canon\UIW\1.10.0.0\Uninst.exe" "C:\Programmer\Canon\Canon MOV Encoder\CanonMOVEncoderUnInstall.ini"
----------------------------------------------

Software Name: CCleaner
Version: 3.27
Publisher: Piriform
Install Time: 23-01-2013
Size: 5,07 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\CCleaner
Uninstall Command: "C:\Programmer\CCleaner\uninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Conexant D110 MDC V.92 Modem
Version: -
Publisher: -
Install Time: 12-02-2011
Size: 556,00 KB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\CNXT_MODEM_PCI_VEN_8086&DEV_24x6&SUBSYS_542214F1
Uninstall Command: C:\Programmer\CONEXANT\CNXT_MODEM_PCI_VEN_8086&DEV_24x6&SUBSYS_542214F1\HXFSETUP.EXE -U -Idel5422k.inf
----------------------------------------------

Software Name: Microsoft Office Enterprise 2007
Version: 12.0.6612.1000
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 26-10-2006
Size: 1,72 GB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ENTERPRISE
Uninstall Command: "C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\OFFICE12\Office Setup Controller\setup.exe" /uninstall ENTERPRISE /dll OSETUP.DLL
----------------------------------------------

Software Name: Google Chrome
Version: 25.0.1364.97
Publisher: Google Inc.
Install Time: 03-01-2013
Size: 341,05 MB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Google Chrome
Uninstall Command: "C:\Programmer\Google\Chrome\Application\25.0.1364.97\Installer\setup.exe" --uninstall --multi-install --chrome --system-level
----------------------------------------------

Software Name: Windows Internet Explorer 8
Version: 20090308.140743
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-01-2012
Size: 1,09 MB
Help info: http://www.microsoft.com/ie
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ie8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Broadcom 440x 10/100 Integrated Controller
Version: 5.51.03
Publisher: Broadcom
Install Time: 12-02-2011
Size: 244,00 KB
Help info: http://www.support.dell.com
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{52504CE6-E909-4113-B232-4AFEC6543A61}
Uninstall Command: C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\8\Intel 32\IDriver.exe /M{52504CE6-E909-4113-B232-4AFEC6543A61} /l1033
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2079403)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 619,24 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2079403
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2079403
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2079403$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2115168)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,00 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2115168
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2115168
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2115168$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2121546)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 619,11 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2121546
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2121546
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2121546$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2141007)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 621,09 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2141007
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2141007
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2141007$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2229593)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2229593
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2229593
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2229593$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2259922)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,24 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2259922
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2259922
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2259922$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2296011)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,77 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2296011
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2296011
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2296011$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2345886)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 623,21 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2345886
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2345886
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2345886$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2347290)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 619,42 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2347290
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2347290
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2347290$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2360937)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 617,73 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2360937
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2360937
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2360937$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Media Player (KB2378111)
Version: -
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 609,82 KB
Help info: http://support.microsoft.com/?kbid=2378111
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2378111_WM9
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2378111_WM9$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2387149)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 622,46 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2387149
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2387149
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2387149$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2393802)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,63 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2393802
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2393802
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2393802$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2412687)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,16 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2412687
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2412687
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2412687$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2419632)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 624,82 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2419632
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2419632
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2419632$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2423089)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 617,28 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2423089
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2423089
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2423089$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2440591)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 619,94 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2440591
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2440591
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2440591$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2443105)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,06 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2443105
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2443105
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2443105$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Hotfix til Windows XP (KB2443685)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 637,57 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2443685
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2443685
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2443685$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2467659)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 25-02-2011
Size: 620,63 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2467659
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2467659
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2467659$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2476490)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 24-06-2011
Size: 623,29 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2476490
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2476490
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2476490$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2476687)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 618,62 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2476687
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2476687
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2476687$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2478960)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 617,65 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2478960
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2478960
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2478960$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2478971)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,69 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2478971
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2478971
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2478971$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2479628)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 619,75 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2479628
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2479628
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2479628$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2479943)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-03-2011
Size: 622,57 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2479943
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2479943
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2479943$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2481109)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-03-2011
Size: 622,89 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2481109
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2481109
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2481109$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2482017)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 626,16 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2482017
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2482017
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2482017$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2483185)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,87 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2483185
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2483185
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2483185$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2485376)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 620,33 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2485376
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2485376
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2485376$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2485663)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,54 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2485663
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2485663
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2485663$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2492386)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 30-01-2012
Size: 627,49 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2492386
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2492386
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2492386$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2503658)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,59 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2503658
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2503658
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2503658$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2503665)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 24-06-2011
Size: 623,23 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2503665
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2503665
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2503665$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2506212)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,91 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2506212
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2506212
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2506212$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2506223)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,94 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2506223
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2506223
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2506223$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2507618)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,51 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2507618
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2507618
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2507618$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2507938)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-07-2011
Size: 624,13 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2507938
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2507938
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2507938$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2508272)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 621,63 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2508272
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2508272
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2508272$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2508429)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 623,36 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2508429
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2508429
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2508429$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2509553)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 624,98 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2509553
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2509553
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2509553$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2510531)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-01-2012
Size: 628,41 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2510531
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2510531-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2510531-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2511455)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 18-04-2011
Size: 622,88 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2511455
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2511455
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2511455$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2524375)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 25-03-2011
Size: 622,22 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2524375
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2524375
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2524375$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2535512)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 24-06-2011
Size: 623,18 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2535512
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2535512
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2535512$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2536276)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 24-06-2011
Size: 623,55 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2536276
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2536276
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2536276$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2536276-v2)
Version: 2
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 22-08-2011
Size: 624,19 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2536276
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2536276-v2
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2536276-v2$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2541763)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 29-06-2011
Size: 623,29 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2541763
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2541763
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2541763$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2544521)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-01-2012
Size: 628,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2544521
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2544521-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2544521-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2544893)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 24-06-2011
Size: 623,00 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2544893
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2544893
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2544893$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2544893-v2)
Version: 2
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 09-11-2011
Size: 625,11 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2544893
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2544893-v2
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2544893-v2$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2555917)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-07-2011
Size: 623,50 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2555917
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2555917
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2555917$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2562937)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 22-08-2011
Size: 622,46 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2562937
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2562937
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2562937$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Microsoft Windows (KB2564958)
Version: -
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-10-2011
Size: 627,04 KB
Help info: http://support.microsoft.com/kb/2564958
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2564958
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2564958$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2566454)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 22-08-2011
Size: 623,59 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2566454
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2566454
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2566454$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2567053)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-10-2011
Size: 625,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2567053
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2567053
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2567053$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2567680)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 22-08-2011
Size: 623,72 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2567680
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2567680
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2567680$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2570222)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 22-08-2011
Size: 623,67 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2570222
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2570222
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2570222$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Hotfix til Windows XP (KB2570791)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 26-08-2011
Size: 640,53 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2570791
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2570791
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2570791$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2570947)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 19-09-2011
Size: 624,02 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2570947
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2570947
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2570947$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2584146)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-01-2012
Size: 626,54 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2584146
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2584146
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2584146$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2585542)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-01-2012
Size: 627,05 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2585542
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2585542
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2585542$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2592799)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-10-2011
Size: 624,91 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2592799
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2592799
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2592799$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2598479)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-01-2012
Size: 627,30 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2598479
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2598479
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2598479$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2598845)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 30-01-2012
Size: 626,91 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2598845
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2598845-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2598845-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2603381)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-01-2012
Size: 626,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2603381
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2603381
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2603381$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2607712)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 09-09-2011
Size: 625,45 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2607712
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2607712
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2607712$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2616676)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 19-09-2011
Size: 625,63 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2616676
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2616676
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2616676$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2618444)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-01-2012
Size: 639,90 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2618444
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2618444-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2618444-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2618451)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 624,80 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2618451
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2618451
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2618451$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2619339)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 625,84 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2619339
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2619339
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2619339$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2620712)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 625,77 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2620712
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2620712
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2620712$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2621440)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-03-2012
Size: 626,52 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2621440
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2621440
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2621440$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2624667)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 626,08 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2624667
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2624667
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2624667$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2631813)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-01-2012
Size: 627,34 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2631813
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2631813
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2631813$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2632503)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 30-01-2012
Size: 626,84 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2632503
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2632503-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2632503-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2633171)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 628,64 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2633171
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2633171
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2633171$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Hotfix til Windows XP (KB2633952)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 642,13 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2633952
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2633952
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2633952$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2639417)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 05-01-2012
Size: 626,20 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2639417
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2639417
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2639417$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2641653)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-03-2012
Size: 626,66 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2641653
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2641653
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2641653$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2641690)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-11-2011
Size: 740,47 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2641690
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2641690
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2641690$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2646524)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-01-2012
Size: 626,87 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2646524
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2646524
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2646524$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2647516)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-02-2012
Size: 643,28 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2647516
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2647516-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2647516-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2647518)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-03-2012
Size: 625,42 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2647518
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2647518
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2647518$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2653956)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-04-2012
Size: 628,04 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2653956
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2653956
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2653956$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2655992)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-07-2012
Size: 629,17 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2655992
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2655992
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2655992$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2659262)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 10-05-2012
Size: 628,33 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2659262
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2659262
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2659262$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2660465)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-02-2012
Size: 626,51 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2660465
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2660465
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2660465$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2661254-v2)
Version: 2
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-10-2012
Size: 630,22 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2661254
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2661254-v2
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2661254-v2$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2661637)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 16-02-2012
Size: 626,02 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2661637
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2661637
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2661637$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2675157)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-04-2012
Size: 644,53 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2675157
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2675157-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2675157-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2676562)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 10-05-2012
Size: 631,58 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2676562
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2676562
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2676562$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2685939)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-06-2012
Size: 628,56 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2685939
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2685939
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2685939$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2686509)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 10-05-2012
Size: 627,69 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2686509
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2686509
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2686509$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2691442)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-07-2012
Size: 630,35 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2691442
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2691442
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2691442$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2695962)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 10-05-2012
Size: 627,27 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2695962
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2695962
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2695962$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2698365)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-07-2012
Size: 630,81 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2698365
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2698365
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2698365$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2699988)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-06-2012
Size: 646,24 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2699988
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2699988-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2699988-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2705219)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-08-2012
Size: 630,64 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2705219
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2705219
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2705219$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2707511)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-06-2012
Size: 631,71 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2707511
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2707511
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2707511$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2709162)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-06-2012
Size: 628,60 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2709162
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2709162
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2709162$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2712808)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-08-2012
Size: 630,28 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2712808
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2712808
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2712808$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2718523)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-07-2012
Size: 629,49 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2718523
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2718523
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2718523$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2718704)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 04-06-2012
Size: 753,45 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2718704
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2718704
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2718704$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2719985)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 11-07-2012
Size: 629,57 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2719985
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2719985
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2719985$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2722913)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-08-2012
Size: 647,05 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2722913
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2722913-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2722913-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2723135)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-08-2012
Size: 630,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2723135
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2723135
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2723135$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2724197)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-10-2012
Size: 632,73 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2724197
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2724197
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2724197$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2727528)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-11-2012
Size: 630,55 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2727528
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2727528
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2727528$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2731847)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-08-2012
Size: 630,26 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2731847
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2731847
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2731847$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2736233)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-09-2012
Size: 628,92 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2736233
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2736233
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2736233$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2744842)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 23-09-2012
Size: 647,56 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2744842
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2744842-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2744842-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB2749655)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-10-2012
Size: 630,08 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2749655
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2749655
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2749655$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2753842)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-12-2012
Size: 630,82 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2753842
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2753842
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2753842$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2753842-v2)
Version: 2
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 21-12-2012
Size: 631,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2753842
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2753842-v2
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2753842-v2$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Hotfix til Windows XP (KB2756822)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-10-2012
Size: 646,36 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2756822
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2756822
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2756822$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2757638)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 09-01-2013
Size: 631,17 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2757638
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2757638
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2757638$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2758857)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-12-2012
Size: 631,02 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2758857
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2758857
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2758857$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2761226)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-11-2012
Size: 630,65 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2761226
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2761226
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2761226$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2761465)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-12-2012
Size: 648,49 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2761465
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2761465-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2761465-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2770660)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-12-2012
Size: 630,77 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2770660
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2770660
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2770660$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2778344)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-02-2013
Size: 632,57 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2778344
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2778344
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2778344$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2779030)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-12-2012
Size: 631,07 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2779030
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2779030
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2779030$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Hotfix til Windows XP (KB2779562)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 12-12-2012
Size: 647,12 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2779562
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2779562
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2779562$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2780091)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-02-2013
Size: 632,76 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2780091
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2780091
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2780091$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2792100)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-02-2013
Size: 649,85 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2792100
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2792100-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2792100-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2797052)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-02-2013
Size: 633,01 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2797052
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2797052-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2797052-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows Internet Explorer 8 (KB2799329)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-01-2013
Size: 637,06 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2799329
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2799329-IE8
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\ie8updates\KB2799329-IE8\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2799494)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-02-2013
Size: 634,87 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2799494
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2799494
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2799494$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2802968)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 17-02-2013
Size: 632,30 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=2802968
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB2802968
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB2802968$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Opdatering til Windows XP (KB898461)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 14-02-2011
Size: 586,66 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=898461
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB898461
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB898461$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Microsoft Base Smart Card Crypto-udbyder
Version: -
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 30-01-2012
Size: 595,13 KB
Help info: -
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB909520
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallbasecsp$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB923561)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 618,66 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=923561
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB923561
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB923561$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB946648)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 621,28 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=946648
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB946648
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB946648$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Software Name: Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB950762)
Version: 1
Publisher: Microsoft Corporation
Install Time: 15-02-2011
Size: 618,83 KB
Help info: http://support.microsoft.com?kbid=950762
Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\KB950762
Uninstall Command: "C:\WINDOWS\$NtUninstallKB950762$\spuninst\spuninst.exe"
----------------------------------------------

Soft
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 19:28 #24
#18 Kan ikke lige se hvordan du får en toolbar med i linket fra bleepingcomputer.com. Har brugt dette link utallige gange.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 19:31 #25
Nej, jeg tager det i mig igen. De 2 muligheder for download er ens.

Du skriver at når programmet starter skal jeg trykke på slet. Kan du forklarer hvor jeg finder "slet"?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 19:37 #26
Du vil få et billede magen til dette, hvor der bare står slet i stedet for delete.
http://www.bleepstatic.com/download/screenshots/a/adwcleaner/adwcleaner.jpg
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 19:50 #27
# AdwCleaner v2.113 - Logfil lavet d. 24/02/2013 kl. 19:43:06
# Opdateret d. 23/02/2013 af Xplode
# Operativ system : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (32 bits)
# Bruger : Administrator - STANDARD
# Boot Mode : Normal
# Kører fra : C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\UTP5W7R9\AdwCleaner[1].exe
# Indstilling [Slet]

***** [Servicer] *****

Stoppet & Slettet : Application Updater

***** [Filer / Mapper] *****

Filer Slettet : C:\WINDOWS\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job
Mapper Slettet : C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Search Settings
Mapper Slettet : C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\AskToolbar
Mapper Slettet : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Ask
Mapper Slettet : C:\Programmer\Application Updater
Mapper Slettet : C:\Programmer\Ask.com
Mapper Slettet : C:\Programmer\Fælles filer\spigot
Mapper Slettet : C:\WINDOWS\Installer\{86D4B82A-ABED-442A-BE86-96357B70F4FE}

***** [Registeret] *****

Nøgle Slettet : HKCU\Software\APN
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Search Settings
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AskToolbar
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{A5AA24EA-11B8-4113-95AE-9ED71DEAF12A}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Search Settings
Nøgle Slettet : HKLM\Software\APN
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Application Updater
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Classes\Installer\Features\A28B4D68DEBAA244EB686953B7074FEF
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{A5AA24EA-11B8-4113-95AE-9ED71DEAF12A}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\ApnUpdater
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UpgradeCodes\F928123A039649549966D4C29D35B1C9
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0CFE535C35F99574E8340BFA75BF92C2
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0E12F736682067FDE4D1158D5940A82E
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\120DFADEB50841F408F04D2A278F9509
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1A24B5BB8521B03E0C8D908F5ABC0AE6
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\261F213D1F55267499B1F87D0CC3BCF7
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\2B0D56C4F4C46D844A57FFED6F0D2852
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\49D4375FE41653242AEA4C969E4E65E0
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6F7467AF8F29C134CBBAB394ECCFDE96
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6AA0923513360135B272E8289C5F13FA
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\741B4ADF27276464790022C965AB6DA8
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7DE196B10195F5647A2B21B761F3DE01
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\922525DCC5199162F8935747CA3D8E59
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\9D4F5849367142E4685ED8C25E44C5ED
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\A5875B04372C19545BEB90D4D606C472
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\A876D9E80B896EC44A8620248CC79296
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B5BAE2ED018083A4C8DA86D6E3F4B024
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B66FFAB725B92594C986DE826A867888
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BCDA179D619B91648538E3394CAC94CC
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D677B1A9671D4D4004F6F2A4469E86EA
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DD1402A9DD4215A43ABDE169A41AFA0E
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\E36E114A0EAD2AD46B381D23AD69CDDF
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\EF8E618DB3AEDFBB384561B5C548F65E
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\A28B4D68DEBAA244EB686953B7074FEF
Værdi Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}]
Værdi Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks [{00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC}]
Værdi Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}]

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.6001.18702

[OK] Registeret er rent.

-\\ Google Chrome v25.0.1364.97

Filer : C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] Filen er ren.

*************************

AdwCleaner[S1].txt - [6182 octets] - [24/02/2013 19:43:06]

########## EOF - C:\AdwCleaner[S1].txt - [6242 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 20:01 #28
Du fik fjernet de sidste rester af Ask toolbar og nogle nøgler i registreringen der ikke bruges. Ved ikke om det gav alverden?
Avatar billede langoe Mester
24. februar 2013 - 22:02 #29
Det er blevet bedre.

Mht. programmerne på maskinen kan du så overskue, om der er noget der kan slettes?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 22:19 #30
Ok.
Der er programmer der er tilknyttet Canon kamera, og bruger du ikke dette længere kan det afinstalleres.
Jeg kender ikke Advanced SystemCare, så jeg kan hverken be eller afkræfte at det er noget som der er brugbart.
Personligt har jeg fjernet alle mine uninstall muligheder til opdateringer af systemet efter en måneds tid hvor jeg har tjekket om systemet fungerer korrekt. Der er ikke grund til at denne mulighed ligger der hvis det ikke er nødvedigt.
25. februar 2013 - 09:20 #31
Antal brugbar RAM i 'dyret' ?
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 09:47 #32
Hvordan ser jeg det?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 09:53 #33
Højreklik denne computer og vælg egenskaber.
I nederste flet står oplysningerne om din pc.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 09:57 #34
Jeg har 2 PC´er, og jeg har brug for 2. Jeg bruger dem til meget lette kontorarbejder Excel, Word, Et online nyhedsprogram, til fotos og til at surfe. Der er kun voksenbrug og ikke spil og film.

En er bærbar som jeg har talt om ovenfor.

En er stationær og nær ved lossepladsen. Den er endnu mere langsom og har nu fået noget snavs som ad adserverplus.

Jeg har overvejet at købe en Elgiganten har til 5499 kr. i denne uge. (acer E1-571 8GB RAM)Derefter går den stationærer på lossepladsen.

Kan du sige noget om acermaskinen?
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 10:00 #35
Jeg kan ikke vælge egenskaber. Feltet er ikke aktivt.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:01 #36
Har du så ikke prøvet at scanne denne stationær for at få fjernet adserverplus?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:02 #37
#35 Er det ikke Xp maskinen vi taler om?
Det skulle virke på den måde.
Der bør komme en boks frem hvor der står egenskaber for system.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 10:08 #38
Jo. Jeg har forsøgt med alle anti-virus og anti-spyware men de finder ikke noget. Den I foreslå ovenfor Anti-Malware kan ikke installeres. Der kommer en fejlmeddelelse.

Det virker som om adserverplus bliver meget agressiv, jeg tænker at det er den som lægger hindringer i vejen for Anti-Malware.

AVG finder ikke noget.

Kan du sige noget om acer-maskinen? Specifikationer kan findes på Elgigantens hjemmeside. Processor Intel Core i7-3632QM
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 10:11 #39
Jo det er XP maskinen.

Under denne computer, og fanen filer kan jeg kun vælge luk. De andre muligheder er inaktive.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:21 #40
Prøv at starte maskinen op i fejlsikret tilstand med netværk, og prøv at installere Malwarebytes og scanne den vej.
Vil mene at den kan fjerne ad adserverplus.
Jeg interesserer mig ikke så meget for hardware sammensætning, så det må andre kommentere på.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:24 #41
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 10:26 #42
Jeg ved ikke hvordan jeg starter op i fejlsikret tilstand med netværk. Har du et hint?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:32 #43
Du trykker f8 med det samme gentagne gange indtil der kommer en sort side frem med hvid tekst. Her vælger du fejlsikret tilstand med netværk. Har du flere konti på pc så log på administrator konto og prøv at udføre en scanning med Malwarebytes.
Vil mene dette kan være en væsentlig betydning for hvordan din pc kommer til at virke. Kikser et at komme til at scanne pc med malwarebytes er en online scanner også en mulighed.
I nogle tilfælde kan man være nødt til at omdøbe installationsfilen fra Malwarebytes, for at få lov til at installere. Men lad os nu se om du får lov i fejlsikret tilstand.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:44 #44
Væsentlig detalje:
Og det skulle jo selvfølgelig være under opstart af pc du skal trykke gentagne gange på F8 tasten.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 10:46 #45
billedet bør se sådan ud:
http://kimludvigsen.dk/billeder/fejlsikret/fejlsikret-t01b.png
hvor du vælger fejlsikret med netværk.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 11:50 #46
Jeg vender tilbage - har desværre ikke mere tid lige nu.

Dog lige en enkelt ting. Jeg bruger mobilt bredbånd. Det stik jeg har haft i den stationærer kan det være smittet med ad adserverplus??? Jeg tænker på om stikket kan tage snavs med til en anden maskine?
25. februar 2013 - 12:18 #47
Ref #46: Det er mere teori end i praksis ...

Mht.: Mobilt Bredbånd ->
http://hastighedstest.tdc.dk/
Hvad viser den ?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 12:27 #48
Jeg er enig med Karise larry i #47. Modemmet er jo kun formidler at en netforbindelse, og det data der køres gennem dette skal gemmes. Og det foregår på selve compiuteren.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 12:33 #49
Forbindelsen sidder jo i den stationærer som næsten er helt død. Så det siger vel ikke så meget? Man måler vel lige så meget maskinens evner?
Det er 2,05 Mbit download og
1,06 Mbit upload.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 12:48 #50
Ja og derfor ser jeg også frem til en log fra Malwarebytes når denne har scannet din pc.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 12:54 #51
Jeg vender tilbage, har ikke så meget tid pt.

Hvis I sender svar får I point nu - hver halvdelen - og jeg åbner et nyt spørgsmål senere.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 12:56 #52
Vi kan godt vente på resultatet.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 13:05 #53
Hej Karise_Larry

Du har tidligere spurgte om RAM på den bærbare. Det er 512 MB
25. februar 2013 - 14:31 #54
512 Mb RAM! - det er noget af problemet !!!

Har du gennemført #10 proceduren ?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 15:55 #55
Med så lidt ram i maskinen skal der overhoved ikke starte unødvendige ting op. Går den tør for ram, skal den bruge harddisken som ram og harddisken er laaaannnngggsoooommmm som ram ;-)
Avatar billede langoe Mester
27. februar 2013 - 10:05 #56
Min bærbare, som tråden startede med, er blevet meget hurtigere.Det er kanon. Så mange tak for jeres hjælp!!!!!

Efter jeres anbefalinger har jeg har ændret ved mit brug af sikkerhedsprogramel til CCleaner og AVG i stedet for SLOW-PCfighter,Advance System Care og Microsoft Security essentials.

Mht. AVG får jeg en meddelelse under kørslen om, at Explore har et stor hukommelsesforbrug på 149 MB. Hvad gør jeg ved det??????

Min stationære som jeg kort nævnte til sidst i tråden kommer jeg tilbage til.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2013 - 11:53 #57
Synes ikke det lyder alarmerende hvis du kører med flere faner åbent på samme tid.
Jeg er ikke klar over om en oprydning i de tilføjelser der evt kører vil afhjælpe forbruget en smule. Det har jeg ikke testet.
Kan sige til en sammenligning at Firefox her på min Xp maskine kører med ca 200 mb med 2 faner åbne, med de tjenester der er tilknyttet til Firefox.
Dejligt at høre, at der kommet mere hastighed på din bærbare pc.
Avatar billede langoe Mester
27. februar 2013 - 12:15 #58
Tak for dit hurtige svar. Jeg vil acceptere meddelelsen fra AVG.

Jeg har købt en ny bærbar med 8 GB RAM, så nu er jeg blevet grundigt opgraderet. Jeg har fået den ide, om jeg kan bruge 2 skærme til sådan et dyr?

I så fald tænker jeg på at anvende en gammel skærm som har været brugt til den stationære. Min tanke var, om jeg på den måde kunne have 2 browsere åbne - en på hver skærm? (Måske er det et tåbeligt spørgsmål)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2013 - 12:35 #59
Det er et spørgsmål jeg ikke kan besvarende da jeg ikke kender den bærbare pc og ikke normalt roder med disse ting.

Personligt synes jeg at med alle de indlæg der er kommet i denne tråd, at det måske snart var på tide at lukke denne?
Synes den bevæger sig væk fra det som spørgsmålet gik ud på.

Som jeg forstod på dig i #56 har din bærbare kommet til at fungere langt ´bedre end den gjorde end da vi startede tråden.
Derfor synes jeg du bør oprette et nyt spørgsmål med det du kommer i #58.
Tråden her vil blive rodet hvis vi blander flere ting op i den end vi har gjort.
Til sidst bør du bede de hjælpere som har hjulpet dig at lægge svar som du herefter alle accepterer.
Du kan dele ligeligt mellem hjælperne eller du kan dele som du mener de har bidraget med. Den mulighed fremkommer i den boks der kommer til syne.
Avatar billede langoe Mester
27. februar 2013 - 13:14 #60
Det er helt fint med mig, det var også det, jeg var inde på i #51, men det synes du ikke den gang.

Jeg vil dele point mellem Larry og dig.

Jeg vil gerne snakke videre med jer i en ny tråd om den stationærer. I er rigtige gode at få råd fra.
27. februar 2013 - 13:17 #61
Ping...

Dette er så et [svar] ...
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2013 - 13:19 #62
Det er i orden, og tak for det :-) Jeg lægger et svar.
Hvis Karise Larry også lægger et svar kan vi få lukket denne tråd.