Avatar billede kris916g Nybegynder
23. februar 2013 - 11:19 Der er 12 kommentarer

kan ikke forbinde min pc til mit tv

hej har lige købt nu computer og vil gerne forbinde den til mit 40 tommer samsung smart tv men tv'et siger "intet signal" jeg bruger hdmi til at oprette forbindelsen. så fandt jeg en gammel skærm på mit loft og den virkede fint den brugte et gamelt for for kabel jeg ikke kender. så kunne jeg se at min computer ikke kunne registere mit samsung tv er på bare bund håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. februar 2013 - 11:41 #1
Du skal nok først have sat din Pc. til at overføre signalet til dit tv!
http://imageshack.us/photo/my-images/259/2skrme.jpg/
Avatar billede kris916g Nybegynder
23. februar 2013 - 12:06 #2
når jeg trykker windowsknappen og x siger den bare en lyd så søger jeg efter windows mobilitetscenter men ingen resultater og så kan jeg jo ikke lave de andre steps er der en anden måde at komme ind på
windows mobilitetscenter på?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2013 - 12:20 #3
Når din computer er tilsluttet TV, så bruge fjernsynes fjernbetjening til at finde HDMI indgangen fra din computer.

Øverste knap til højre på fjernbetjeningen. Der står som regel : Source. Tryk på den et par gange, til du finder indgang fra din computer. Har selv Samsung TV og har ikke gjort andet for at få forbindelse fra PC til TV.

Jeg tænkte på om du har et nyere HDMI kabel ! Sidder det rigtigt i PC og TV ! ( Tryk det godt ind )
Avatar billede kris916g Nybegynder
23. februar 2013 - 13:06 #5
ja har også testet det med min gamle stationær der virkede hdmi stikket fint så det er sikker noget med opsætningen i min pc
har også læst noget med nog bios enable hdmi men kan ikke finde det på min pc
Avatar billede kris916g Nybegynder
23. februar 2013 - 13:13 #6
glemte at sige at det var en statinær så har ikke windows mobilitetscenter
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. februar 2013 - 13:38 #7
Avatar billede kris916g Nybegynder
23. februar 2013 - 13:47 #8
ja men jeg tror problemet er at min computer ikke registere mit tv
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. februar 2013 - 14:03 #9
Avatar billede kris916g Nybegynder
23. februar 2013 - 15:37 #10
mange tak poko1 det virkede efter jeg havde opdaterede mine drivere skriv en svar comment så du kan få dine point XD
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. februar 2013 - 07:19 #11
Du kan selv lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede kris916g Nybegynder
09. marts 2013 - 10:43 #12
lpåkl