Avatar billede helene4860 Nybegynder
22. februar 2013 - 14:32 Der er 5 kommentarer

fejl ved åbning af google chrome

Hej!

Har fået det problem, at når jeg prøver at åbne google chrome får jeg fejlmeddelelsen: " dine præferencer kan ikke læses. visse funktioner er muligvis ikke tilgængelige, og ændringer af præferencer gemmes ikke."

Jeg kan dog godt åbne google chrome vha. at åbne det som admistrator, men det er lidt problematisk hver gang at skulle dette.

Er der nogen som har prøvet noget lignende? Kom gerne med ideer!

Mvh. Helene
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2013 - 15:32 #1
Hej Helene.
Jeg ved ikke om dette kan være problemet, men er Crome din standard browser?
Avatar billede helene4860 Nybegynder
24. februar 2013 - 19:42 #2
Ja det er det ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2013 - 19:56 #3
Har det virket fra starten af?
Er Crome blevet nulstillet til fabriksindtillinger?
Avatar billede helene4860 Nybegynder
27. februar 2013 - 12:49 #4
Ja det har virket før og kan ikke huske at jeg har ændret nogle indstillingerne. Har senest prøve at geninstallere det, men får stadig samme fejl.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2013 - 12:58 #5
Kunne måske frygte du får geninstalleret det på nogle gamle indstillinger som ikke bliver fjernet ved afinstallering, og som genbruges bagefter.
Hvis du ikke har det så tag en backup af dine foretrukne og derefter prøv dette:
http://www.youtube.com/watch?v=UDqm3_8weVo
Skal lige sige jeg ikke selv er Crome bruger, men dette skulle fjerne alle indstillinger du har lavet hvis du følger det der beskrives i video.