Avatar billede kimeast Juniormester
21. februar 2013 - 01:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netflix

Kan være jeg har misforstået et eller andet, men NETFLIX har en kampagne med 1 gratis prøvemåned, også kan man streame derudad. MEN, den med atstreame, den er udbyderen 3G, ikke glad for, da de jho har en bvegrænsninbg, hvis man ikke vil betale 400+ om måneden... Og så er der ikke unlimited GB streaminbg alligevel. Men har jeg overset noget?? Kan man gå helt udenom 3G og streame direkte fra Netflix, og hvordan gør man så det??
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2013 - 03:18 #1
Du kan jo ikke streame udenom din udbyder, det er jo den som sender data til dig.  Så find en anden udbyder uden denne latterlige grænse.

Dansk net 10mbit koster 199 pr måned, stream alt du vil. (har selv netflix via min xbox)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2013 - 09:03 #2
Hvorfor bruger du 3g til det? Hvorfor ikke bruge wifi i hjemmet? (Du skriver ikke hvor du er når du bruger netflix)
Avatar billede kimeast Juniormester
21. februar 2013 - 23:47 #3
Hæh, var lige inde ved Dabsk Net. Grænsen er 10GB for 199 pr mnåned. (10000 MB er vel 10 GB?)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2013 - 23:53 #4
Ja ca... 10240 MB = 10 GB

Men det er nok ca 2 - 3 film du kan streame... Ved ikke lige hvad de fylder pr film..
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2013 - 23:45 #5
jeg har ikke oplevet nogen grænse ved dansk net.
måske er jeg under de vilkår der galdt da jeg tegnede abb.