Avatar billede redbulldk Juniormester
20. februar 2013 - 16:50 Der er 3 kommentarer

Outlook med imap "flipper"

Hej

En af min bekendte anvender Outlook 2010, med imap op imod 10 mailkontoer hos unoeuro. På det seneste "flipper" Outlook når han sletter eller videresender en mail på den måde, at Outlook bliver ved med at kontrollerer sende/modtager på samtlige imap's kontoer. Den eneste mulighed er, at lukke Outlook via joblisten.

På den anden pc han har, kører det uden problemer.

Hvad kan fejlen skyldes?
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. februar 2013 - 21:38 #1
En eller anden indstilling på den maskine, der "Flipper".
Prøv at sammenligne indstillingerne på begge maskiner, og find derigennem fejlen.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2013 - 04:03 #2
ja jeg tror at "check alt" er slået til et sted.
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. februar 2013 - 11:25 #3
Jeg ville prøve med i første omgang, at sætte alle indstillinger tilbage til "Standard" på problemmaskinen.
Hvis det afhjælper problemet, så kan du trinvis stille tilbage til de ønskede indstillinger.
På den måde kan du finde frem til hvilken indstilling, der skaber problemet.
/ptj_11