Avatar billede Skifter24 Praktikant
20. februar 2013 - 14:07 Der er 11 kommentarer

flere sprog til win7 pro sp1 ???

Hej. Kan man give forskellige brugere hver sit sprog på win7 ?

Sådan så bruger1 bliver polks og bruger2 bliver dansk ?
indtil videre har jeg kun kunne ændre det for tastaturet og når man søger på Google, så kunner resultaterne på polsk.
Men når jeg så åbner menuen i win7 er det dansk. Ligeledes velkomsten er på dansk. Ku være sejt hvis det blev ændret helt til polsk.
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2013 - 14:37 #1
Det kniber lidt med pro versionen, men
I Ultimate og Enterprise versionen af Windows 7, har du fælgende:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/language-packs
Avatar billede Skifter24 Praktikant
20. februar 2013 - 15:23 #2
ok tak.
Når du skriver at det kniber lidt. Betyder det så at der er en lille mulighed for at man godt kan med win7 pro?
Eller er det helt udelukket??
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2013 - 15:47 #3
opgrader til win8 pro - der er det. Og med 'classic start menu' indlæst, så virker det næsten lige så godt som win7.
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2013 - 15:51 #4
tjaaa, Vistalizator  er en mulighed - men det er ikke en autoriseret MS$ måde og er på eget ansvar

http://www.howtogeek.com/howto/15510/change-the-user-interface-language-in-vista-or-windows-7/
Avatar billede Skifter24 Praktikant
20. februar 2013 - 17:05 #5
skulle selvfølgelig prøves :)
Det ændrede ALT til polsk :P
Så fik lidt sved på panden da det skulle ændres tilbage igen :)
Ved du hvordan man gør indstillingen gældende for en enkelt bruger kun ?
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2013 - 17:13 #6
Nej, jeg kender desværre ikke til nogen instillinger for enkelt bruger i/via Vistalizator
Avatar billede Skifter24 Praktikant
20. februar 2013 - 18:58 #7
Jeg har win8. Dette er til versionen af win7...
Avatar billede Skifter24 Praktikant
20. februar 2013 - 18:59 #8
ok. Så umiddelbart kan det altså ikke lade sig gøre?? :)

Men fedt program det der "vistalizator".
Avatar billede haverslev Novice
25. februar 2013 - 15:26 #9
Ved ikke om det evt. kan laves på andre måder, men "vistalizator". giver ihvertfald mulighed for at installere alverdens sprog på W7. Om det så ikke kan lade sig gøre på flere brugere at køre på flere sprog samtidig på maskinen, skal jeg være usagt
Avatar billede Skifter24 Praktikant
25. februar 2013 - 18:45 #10
ok. Men det kan jeg så fortælle dig at det kan man ikke
Så skal man have ultimate, men det har jeg fra dig så det ved du vist godt :)
Avatar billede haverslev Novice
25. februar 2013 - 19:13 #11
ja jeg ved at Ultimate og Enteprise versonerne kan det, men det jeg jo hentyder til er, at "vistalizator" kan gøre sådan at du kan skifte til alle slags sprog - det er normalt ikke muligt i de andre versioner af W7 - dog kan det IKKE skifte sprog på EN bruger og beholde et andet sprog på en anden bruger samtidig.
Heri lægger forskellen.