Avatar billede PackerHacker Nybegynder
18. februar 2013 - 13:12 Der er 2 kommentarer

2 hjemmesider i Joomla med hver deres admin

Hej

Kan man dele en hjemmeside i Joomla så man har

1 side som styres af en admin
1 side som styres af en an anden admin

Skal gerne ligge på samme domæne men siderne er ikke identiske.
Måske lidt svært at forklare men byd gerne ind med løsning.

Jesper
Avatar billede aphandersen Juniormester
18. februar 2013 - 13:25 #1
Nu er jeg lidt i tvivl om hvad du mener.

1. Snakker du om to helt adskilte Joomla systemer på samme domæne? I såfald er der også to administrationsmoduler, hvor du kan tildele en admin til hvert af dem.
2. Snakker du om 1 frontend side med 2 admins? Dette kan du styre med brugerrettigheder.
3. Snakker du om 1 frontend og 2 backend? Dette er ikke muligt, men hvad skal du også bruge det til?

Kan du måske forklare nærmere?
Avatar billede Himbear Nybegynder
21. februar 2013 - 12:04 #2
Hehe, jeg hælder til at han mener nr. 2