Avatar billede TaZz0R Nybegynder
15. februar 2013 - 23:20 Der er 5 kommentarer

Har produktkode men mangler styresystemet....

Hej... Jeg har en windows 8 pro produktkode... men mangler selve styresystemet... er det muligt at downloade det som image lovligt et sted fra? helst den danske version eller engelske (med mulighed for dansk sprogpakke?)

vh

Martin
Avatar billede TaZz0R Nybegynder
15. februar 2013 - 23:21 #1
Altså vi snakker om en "gratis" løsning, da jeg jo har betalt for produktkoden :)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2013 - 11:00 #2
alt andet lige - i pro kan du skifte sprog frit, så bare den starter på et, som du kan læse, så kan du altid skifte den til dansk i kontrolpanelet.
Jeg fandt dette på nettet:
Below are the links that will help you download Windows 8.
Note: Please refer to option 4 in first link below and to download the correct version from second link and use the product key of windows 8.
http://windows.microsoft.com/en-GB/windows-8/buy-windows-8-online-faq

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows-8/upgrade-product-key-only
Hope this will help you. Please feel free to reply for any further assistance and we will be more than happy to help you.
Avatar billede TaZz0R Nybegynder
16. februar 2013 - 13:24 #3
Tusind tak :)
Avatar billede TaZz0R Nybegynder
16. februar 2013 - 13:25 #4
tusind tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2013 - 20:54 #5
ok - hvis det er svar nok, så bare accepter dit eget svar, og luk.