Avatar billede seba6741 Nybegynder
13. februar 2013 - 22:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

P-660R-D1 modem kan ikke oprette dsl og internetforbindelse

Olay, så forleden dag da jeg stod op og ville på computeren havðe jeg ikke noget internet. Så jeg prøvede de sædvanlige ting på computeren. Da det ikke virkede prøvede jeg at genstarte min netgear wgr614 v5 router, hvilket heller ikke havde nogen effekt.

Så jeg tjekkede det igennem og fandt ud at hverken internet eller dsl lampen lyste på modemet. Og værende den idiot jeg er hoppede jeg til den konklusion at det var telefonledningen/kablet, whatever. Så jeg bestilte et nyt, som hjalp i 5 minutter før nettet forsvandt igen.

Så hvad gør jeg? Har tjekket telenors (min udbyders) driftsoversigt, og der ernikke nogen problemer fra deres side af.

Mine tanker er nu at der intet er nget galt med modemet eller telefonledningskontakten (altså den der sidder i væggen, hvad nd man nu lige kalder det).
Avatar billede seba6741 Nybegynder
13. februar 2013 - 22:22 #1
Enten noget*
Avatar billede seba6741 Nybegynder
13. februar 2013 - 22:23 #2
Okay undskyld for alle mine typo's det gik lidt hurtigt (skriver fra tablet)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 22:45 #3
din udbyder er reelt den eneste der kan hjælpe dig
Avatar billede seba6741 Nybegynder
20. februar 2013 - 22:21 #4
Fandt jeg ud af :-) telenor tjekkede forbindelsen og sendte nyt udstyr med det samme, men tak alligevel