Avatar billede frso12ad Nybegynder
11. februar 2013 - 15:59 Der er 2 kommentarer

MPEG 4 - problemer med afspilning

Hjælp, kloge råd og kyndig vejledning søges!

Jeg har en MPEG4 fil liggende, afsenderen af filen fortæller at det er en video og jeg burde kunne afspille den på en VLC player. Jeg har midlertidigt brugt et utal af timer på at finde en afspiller der kan afspille og "læse" denne MPEG4 fil. Jeg har naturligvis også prøvet VLC afspilleren. Derudover har jeg også forsøgt at konvertere filen, men desværre uden held - Håber der er nogen der kan hjælpe mig!
Avatar billede thov Forsker
11. februar 2013 - 17:55 #1
Hent Gspot http://download.cnet.com/GSpot/3000-2248_4-10381198.html
Åbn programmet, og træk den mystiske videofil hen i feltet nederst i Gspot vinduet.
Efter nogle sekunder er filen analyseret og opløsning, codec, filtype o.s.v. vises.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2013 - 14:22 #2
det kan være den er mp4 jan, men inden i ligger nok et mærkeligt codec.

hvis du ikke kender ham du har fået den af, kan der faktisk gemme sig en executable virus i den.