Avatar billede azeroth Nybegynder
10. februar 2013 - 12:46 Der er 5 kommentarer

acer erecovery management problemer

en formatering gik galt på min bærbare
jeg har en acer som jeg lavede en dårlig formatering på..når jeg starter den op går den ind i acer erecovery management..her kan jeg så vælge at gendanne til fabriks indstillinger eller gendanne men bevare brugerdata eller afslutte...problemet er at uanset hva jeg vælger så vender computeren tilbage til erecovery hver gang efter endt gendannelse og intet er sket..hva gør jeg lige
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2013 - 13:18 #1
Kan du ikke når den er færdig og genstarter trykke på f8 og vælge at starte normalt op?
Avatar billede azeroth Nybegynder
10. februar 2013 - 13:36 #2
hej når jeg gør det skriver den please wait a moment og så vender den ellers tilbage til acer erecovery management
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2013 - 16:55 #3
Har du de recovery diske som man normalt bliver bedt om at oprette i starten?

Den kan så heller ikke køre i fejlsikret tilstand?
Avatar billede azeroth Nybegynder
10. februar 2013 - 21:08 #4
hejsa nej dem har jeg ikke...samme problem opstod for et års tid siden...der fiksede en fætter til en tidligere kollega til kæresten...men nu er fætteren død så ham ka vi intet svar få fra...ved ik om den ka køre fejlsikret tilstand for aner ik hvordan jeg kommer ind i det
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2013 - 15:47 #5
det er på samme måde som i #1 du vælger bare fejlsikret tilstand i stedet.