Avatar billede Frostrar Nybegynder
06. februar 2013 - 10:36 Der er 5 kommentarer

Nogle websites loades langsomt

Hej

Jeg sidder med et problem jeg simpelthen ikke kan forstå.

Her den seneste måned har jeg oplevet at nogle specifikke websites loades ekstremt langsomt mens alle andre loades hurtigt og helt normalt.

Det drejer som om sider jeg bruger meget fx sas.dk og meebox.dk

Jeg ved at siderne ikke fejler noget da jeg kan loade dem hurtigt fra mit arbejdscomputer - på arbejdet vel at mærke.

Har forsøgt i både Chrome, Firefox og Safari med samme resultat.

Håber i kan hjælpe.

/ Toke
Avatar billede Frostrar Nybegynder
06. februar 2013 - 10:57 #2
Mistænkelig kommentar. Vil lade de links være.

Glemte at nævne at jeg sidder på en Macbook Pro med OSX 10.7.4
Avatar billede cosmo21 Novice
06. februar 2013 - 11:07 #3
CCleaner er guld værd i den retning.
husk også at pop ups skal slåes fra det hjælper i hvert fald mig
Avatar billede Blandy Praktikant
06. februar 2013 - 11:41 #4
Hvordan er dine instillinger for temp internet files?
Avatar billede Frostrar Nybegynder
06. februar 2013 - 12:06 #5
Jeg ikke umiddelbart finde andet end hvor jeg kan slette dem. Har aldrig ændret indstillingerne så går ud fra de står til standard?