Avatar billede ENVIRON Nybegynder
05. februar 2013 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydikon, nederst t.h. (Windows 7)

Når jeg trykker på ikonet for at justere lyden, starter det (skyderen) helt oppe på max og bevæger sig derefter hurtigt ned på nul helt af sig selv. Det eneste jeg kan gøre er hurtigt at klikke uden for billedet, så stopper skyderen og lyden er hvor skyderen stoppede. Jeg plejer selv at kunne bevæge skyderen med musen, men det er umuligt nu.

Jeg har bemærket at anvendelse af CROME på det allerseneste (og samtidigt med det ovenn. problem) har voldt problemer med drop-down menuer, og er af den grund gået tilbage til Expplorer. Dette har dog ikke hjulpet på lydproblemet.

Her en af jer et godt bud på mit lydproblem??
Avatar billede madklub Guru
05. februar 2013 - 11:13 #1
Sidder din page-up tast fast? :-)
Avatar billede ENVIRON Nybegynder
05. februar 2013 - 11:34 #2
Det har den muligvis gjort, for efter jeg har motioneret PgUp og PgDn, er fejlen væk. Jeg har også brugt en anden mus og opdateret JAVA - men det har vel næppe haft noget med problemet af gøre.

Tak for hjælpen - du har fortjent dine points.
Avatar billede madklub Guru
05. februar 2013 - 11:37 #3
Det var så lidt...
Nogen gange kan løsningen være så simpel, at man tror det er løgn.