Avatar billede syncro Nybegynder
04. februar 2013 - 13:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Project2010 Navn på Underprojekter

Hej der ude...

Har 6 projekter som jeg har lavet en tidsplan til. Det er 6 ens og har lavet en og kopieret de 5 andre fra det... men nu vil jeg så gå ind og kombinere de 6 projekter i et projekt som 6 underprojekter.
Det går også fint, men de hedder alle det samme som jeg har kopieret fra, selv om de alle har fået nyt navn.

Hvor sletter jeg det oprindelige navn på filen?

Mvh
Mads
Avatar billede syncro Nybegynder
20. februar 2013 - 16:47 #1
Løsning, hvis nu andre skulle løbe ind i dette problem...

Gå til "Filer" og find "Projektoplysninger" vælg Avancerede egenskaber.

Mvh
Mads
Avatar billede syncro Nybegynder
20. februar 2013 - 16:47 #2
Svar