Avatar billede Ron Praktikant
31. januar 2013 - 11:32 Der er 1 løsning

Universal fjernbetjening?

Jeg har en BenQ Mx503 Projektor som jeg har mistet fjernbetjeningen til, og en ny koster 400kr!
det synes jeg er lige i overkanten. (har researched nettet igennem)
Jeg tænker derfor at der måske er nogen universal fjernbetjeninger, som kan bruges istedet.
Nogen der ved hvilke mærker/modeller der måske ville virker?

skal helst ikke være så dyr. 200-300kr.

Jeg kan jo være heldig at den så også virker til Stereo og DVD afspiller, men er ikke et must.

Håber der er nogen som ved noget.

Malte
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2013 - 12:49 #1
Velkommen til Malte
Den bedste måde er jo at købe en som kan kopiere de koder som den fjernbetjening der følger med.
Men da du ikke har en, skal man finde en der har rigtig mange koder i.
Og jeg er desværre bange for at denne betjenings pris kommer til at overskride de 400 kr som den originale koster.