Avatar billede Lassebaekkelund Nybegynder
26. januar 2013 - 15:45 Der er 9 kommentarer

Packard bell starter ikke

Hej alle. Håber i vil svare på dette hurtigt.
Min packard bell bærbar gik lige pludselig ud i går.
så vil jeg selvfølgelig prøve at starte den igen, men når jeg tænder den, så kommer der den skærm op hvor der står at Windows starter, men så slukker den igen. Og ikke nok med det, så bliver den ved med at tænde og slukke af sig selv.
Nogen der ved hvad der skal gøres her?

Hilsen Lasse Bækkelund
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. januar 2013 - 16:06 #1
kan du starte i fejlsikker tilstand ?? har du evt opdateret noget ??
Avatar billede Lassebaekkelund Nybegynder
26. januar 2013 - 16:12 #2
Nej, den reagere ikke på noget jeg gør, den bliver bare ved med at starte og slukke.
Så vidt jeg ved har jeg heller ikke opdateret noget.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. januar 2013 - 16:17 #3
Du kan prøve nogen af de løsninger som er nævnt i en anden tråd som kører (jeres start problem er ikke så forskelligt endda)...

da den skulle genstarte kom den nu ikke længere en windows logo, hvorefter der kommer en blå skærm som jeg ikke kan nå at læse også begynder den at genstarte af sig selv hele tiden

http://www.eksperten.dk/spm/975605
Avatar billede Lassebaekkelund Nybegynder
26. januar 2013 - 16:29 #4
Jamen det er slet ikke det.
Når jeg tænder, så kommer den aller første skærm op hvor der står packard bell, og derfra lukker den bare ned igen, og jeg kan slet ikke nå at gøre noget, den reagerer overhovedet ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2013 - 17:27 #5
Velkommen til.
Kunne tyde på du har haft et varmeproblem gennem et stykke tid, og nu vil den bare ikke mere.
Er det en bærbar pc der er tale om?
Har du nogensinde renset den for støv?
Hvilket system kører pc?
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. januar 2013 - 17:30 #6
Bærbar eller stationær ?

hvis bærbar tag alt strøm fra den inkl. batteri hold on/off kanppen nede i ca 30 sek. for at være sikker på der ikke er " gl. strøm" anden mulighed kunne være en ram fejl afmont. ram og rens kontaktfladerne evt. med en glas børste dette gælder også ved en stationær PC 3 fejl HDD def.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2013 - 17:39 #7
#6 Enig.
Hvis "strømtrikket" ikke løser det, så prøv at frakoble harddisken og evt dvd drev.
Hvis pc kører nu skulle den på den sorte skærm skrive "Insert system disk".
Er fejlen er der stadig så tror jeg dit bundkort er i udu :-(
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. januar 2013 - 18:03 #8
#7 Enig.

Dog er det værd at prøve at resætte BIOS for at se om det kan bringe liv tilbage.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2013 - 18:09 #9
#8 Ja det er altid det man bør gøre først, hvis muligt.