Avatar billede kthiesen Novice
24. januar 2013 - 13:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Der er ikke nogen Word Viewer i min Outlook 2010

Hej Genier

Jeg har en office 2007 med Word og Excel.
Har investeret i en Outlook 2010 via min hostede exchange.

Hvorfor kan jeg ikke se en vedhæftet word fil i outlook 2010.
Den kan åbnes ved at dobbeltklikke.

Under indstillinger-->sikkerhedscenter-->Indstillinger for sikkerhedscenter (Microsoft Outlook - Sikkerhedscenter)-->Håndtering af vedhæftede filer er der ikke flueben i Slå fremvisning af vedhæftede filer fra.
Der er ikke en Word fremviser i listen under "Fremvisere til vedhæftede filer og dokumenter"

Nogen gode idéer?

VH Kristen
Avatar billede kthiesen Novice
25. januar 2013 - 13:13 #2
Tak, jeg havde desværre allerede selv fundet det og afprøvet uden held.

I mellemtiden har jeg fundet ud af at det skyldes der ikke ligger en word 2010 på maskinen, officepakken er en 2007.

Send svar så du kan få point for forsøget.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2013 - 15:34 #3
Ok
Jeg har et tilsvarende problem på min outlook ekspress som jeg stadig bruger.
Var nødt til at bibeholde en smule fra en office 2000 for at få stavekontrollen til at virke.