Avatar billede RasmusVibe Nybegynder
24. januar 2013 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Problemer med API løsning til URL

Hej Eksperten.

Jeg sidder og roder lidt med opsætning af en webserver, som skal kunne modtage en URL, og så kunne hive nogle informationer ud gennem de parametre jeg har valgt.

Det den skal kunne er:

- Være muligt for en 3. person at kunne kalde min URL, med nogle parametre, som jeg efterfølgende skal kunne behandle, med min anden applikation.

Jeg har fået afvide det ville være nemmeste at lave det I JavsScript, i og med jeg normalt koder i JAVA.

Håber i kan komme med nogle forslag og løsninger til hvordan jeg får løst det her.
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2013 - 18:35 #1
<ole>

Forslag og løsninger kræver et spørgsmål - men det kan jeg ikke finde. Hvad er det, du skal have løst?

/mvh
</bole>
Avatar billede RasmusVibe Nybegynder
24. januar 2013 - 18:42 #2
Så prøver jeg at omformulere :)

Hvordan får jeg kodet min webserver, så det er muligt for en anden at kalde en metode jeg har defineret, gennem en URL, hvor jeg så efterfølgende kan trække information ud, gennem de parametre jeg har angivet?

Håber det var lidt bedre.
Avatar billede keysersoze Guru
24. januar 2013 - 18:52 #3
Så er javascript nok ikke helt det rigtige - noget .NET og fx WCF eller WEB API kunne være en løsning ligesom JAVA når nu du har kendskab til det nok kunne løse det.
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2013 - 19:08 #4
#3: helt enig. Hvis du ikke er i den lidt eksotiske situation, at du skriver ASP-Classic i JScript - eller på anden måde har serversoftware installeret, som kan håndtere JScript/JavaScript - er det et andet sprog, du skal have fat i  =)