Avatar billede akrogh24 Nybegynder
23. januar 2013 - 21:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xl spørger efter disk

Den funktion du prøver at benytte, er på en cd-rom eller en flytbar disk, som ikke er tilgængelig
indsæt disk, men jeg har ikke disken, det må være muligt at slå det fra men hvordan?

det er uanset hvilken fil jeg åbner så spørger den til ovenstående.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. januar 2013 - 21:42 #1
Er det et nyligt opstået problem?

Hvis ja, så prøv at lave en systemgendannelse:
Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemværktøjer > Systemgendannelse > Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.

Virker det ikke, kan systemgendannelsen altid fortrydes igen....
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2013 - 01:54 #2
Står der XI (i som internet), eller XL som Microsoft Office Excell ?

Hvis det er office excell, så afinstaller det hele, rens computerens registerdatabase med ccleaner, og installer office igen.
Avatar billede akrogh24 Nybegynder
25. januar 2013 - 17:15 #3
Det er XL vi taler om :-)

Jeg vil prøve at lave en system gendanelse, jeg trode egentlig kun det var styresystemet man kunne gendanne?

Løsningen med at afinstalere er desværer ikke en mulighed da jeg ikke en disk, ellers kunne jeg jo bare sætte den i når den beder om det :-)

Tak for svarene ind til videre.
Avatar billede akrogh24 Nybegynder
10. marts 2013 - 22:11 #4
Jeg har ikke fundet en løsning, og lukker den nu