Avatar billede AnneL Nybegynder
23. januar 2013 - 18:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP til slettet wordpresside pga. opgradering fra DNS til webhotel

Hej Eksperter!

Jeg har brug for hjælp.

Jeg har i et halvt år haft en hjemmeside med DNS service tilknyttet et andet domæne hos Unoeuro. Nu fik jeg brug for en mail adresse til denne side, og valgte at opgradere til et webhotel. Der kom ikke umiddelbart nogle advarsler, så jeg opgraderede den bare. Men nu er siden væk?!

Jeg kan under FTP se de tidligere filer på det domæne, som siden før var tilknyttet, men det virker ikke at installere dem på det nye webhotel? Har det noget med wordpress at gøre? Er der noget som helst jeg kan gøre for at redde siden?

Jeg overvejer at nedgradere til DNS igen, men Unoeuro skriver, at hvis man gør dette, vil alle data tilknyttet produktet blive slettet?

Jeg håber på hurtig hjælp, da jeg er lidt desperat!
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2013 - 02:12 #1
Du skal lægge hele din hjemmeside inde i /wp-content mappen

Hvis du har opgraderet, og filerne ikke ligger derinde, så er det bare en fejl..
Avatar billede AnneL Nybegynder
24. januar 2013 - 10:06 #2
Tak for hurtigt svar.

Jeg har prøvet at kopiere filerne fra den gamle FTP server over på den nye. Uden held.

Når jeg logger ind i MySQL, ser det ud som om at begge databaser både på den gamle og den nye er tomme. Jeg har ikke noget backup af dette - er det muligt at gå tilbage eller redde noget af det?
Avatar billede AnneL Nybegynder
24. januar 2013 - 10:19 #3
Jeg har fået et svar fra unoeuro. De kan genskabe data fra back-up.