Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 18:51 Der er 5 kommentarer

Java/Styresystem til OS X 10.5.8

Jeg håber der er en venlig sjæl, som kan hjælpe en nybegynder som mig :)

Jeg kan ikke få Java til at fungere på min Macbook Pro OS X 10.5.8.

Måske jeg skal have opdateret styresystemet, men hvilket skal jeg i så fald vælge? Er i tvivl om hvorvidt Mountain Lion (som vidst er det nyeste?) fungerer, når min computer er så gammel (fra juni 2009).

Tusind tak!
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 18:52 #1
Adobe Flash Player virker forresten heller ikke.
Avatar billede sinumsen Nybegynder
22. januar 2013 - 08:15 #2
Det er svært lige at svare på hvorfor din java og flash ikke virker, men du vil godt kune opgradere til Mountain Lion på en MBP fra 2009.

Først skal du have fat i Snow Leopard http://store.apple.com/dk/product/MC573/mac-os-x-106-snow-leopard . Derefter kan du via App Store opgradere til Mountain Lion. Jeg sidder selv på en MBP fra 2009 med ML og det kører ganske fremragende, så bare spring ud i det.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 19:03 #3
Tusind tak sinumsen, nu kører det!
Avatar billede sinumsen Nybegynder
28. januar 2013 - 19:08 #4
Tog du lige den helt store tur med nyt system og opgradering til ML?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 19:11 #5
Ikke endnu, starter med Snow Leopard og ser hvordan det går :)