Avatar billede maja66 Nybegynder
20. januar 2013 - 19:17 Der er 1 kommentar

Hvorfor kan jeg ikke acceptere/afvise ændringer i dokument?

Jeg har word 2007 og et STORT problem, som ingen ser ud til at kunne hjælpe med...
Af en eller anden grund kan jeg ikke acceptere eller afvise ændringer i et dokument, som jeg selv har lavet. En anden har så lavet kommentarer, som jeg så gerne vil acceptere, eller afvise. De to knapper er tilgængelige og kan trykkes på. Men selvom jeg trykker på dem, sker der ingenting. Curseren går videre til næste ændring, men retter ikke den ændring jeg lige har accepteret.Det samme, hvis jeg trykker på accepter alle ændringer.
Det ser dog ud som om, der er en linie, der ikke er aktiveret i menuen under "accepter ændringer"knappen, men hvordan aktiveres den?

Er der et flueben, der skal klikkes af i en eller anden menu, eller HVAD kan dog være galt?
Jeg har prøvet at reparere word og prøvet at afinstallere og så gen indstallere , men alt er som før.
Jeg har også krydschecket office-manualen på nettet- der er ingen hjælp at få.
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. januar 2013 - 18:34 #1