Avatar billede clarise Nybegynder
20. januar 2013 - 18:06 Der er 4 kommentarer

meeega irriterende

lige pludseligt kan jeg ikke åbne flere af mine lidt ældre dokumenter på min computer, og den mappe der indeholder alle mine skolepapirer, indeholder ikke nyere dokumenter som jeg har gemt der. så nu står jeg med en masse dokumenter som jeg ikke kan åbne og en ufuldendt mappe.. hvad er det nu for noget? jeg har næsten lige fået en ny computer, og har for nyligt fået windows 8, på min anden computer havde jeg kun word starter og nu har jeg så hele office pakken... så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan åbne mine dokumenter, og helst hvordan jeg hurtigt kan få samlet alle de dokumenter sammen?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. januar 2013 - 19:55 #1
Hej, Clarice.

  Velkommen her.
  Først: Var din Office på din gamle PC måske nyere end versionen på din nye PC?
  Og: At dokumenterne ikke er der, kan være to ting - enten er de ikke kopieret med over fra den gamle PC, eller du bliver snydt af at Office måske kun viser dig de filer, der er relevante for det program, du prøver at åbne dem igennem. Det sidste kan du jo chekke ved at finde mappen i "Stifinder" og se om ikke det hele er der?

De bedste hilsner
Carsten
Avatar billede clarise Nybegynder
20. januar 2013 - 22:06 #2
Hej CRKrogh,
min office på min gamle pc var kun en word starter, den jeg har nu er den nyeste, altså word 2010.
dokumenterne er der, der kommer bare en lille pop-up når jeg åbner dem, der siger at de ikke kan åbnes, og at jeg kan prøve forskellige ting.
Jeg har kunnet åbne alle dokumenterne på min nye pc, men det er nok efter jeg fik windows 8, at de ikke vil åbne.
21. januar 2013 - 09:06 #3
... copy dokumentet til en helt anden placering (skrivebord ?) og DERFRA åbne ???
Avatar billede clarise Nybegynder
21. januar 2013 - 11:36 #4
har hentet det hele ned fra dropbox, og så gemt det på skrivebordet /: er ret forvirret det er meget pludsligt.