Avatar billede pkbech Juniormester
18. januar 2013 - 16:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 retigheder til C:\

Hej jeg har et ældre .net program som laver nogen xml filer i C:\ som det også læser fra nu er det så at jeg har installeret det på en Windows 7 Home (Kører fint på en windows XP) men Windows 7 der få jeg en masse fejl virker som om det er fordi Windows 7 behandler C:\ som et beskyttet område hvor man ikke må oprette filer eller ændre dem? Nogen måde at slå det fra?

Har slået UAC fra via local policies
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

"EnableLUA"

Håber på nogen gode forslag.
Avatar billede 2Mida Praktikant
18. januar 2013 - 16:26 #1
Kan du med "Kør som administrator"?
Avatar billede pkbech Juniormester
04. februar 2013 - 13:14 #2
Nej kør som administrator er ikke en mulighed på denne applikation men fandt en vej uden om.

Det er en
ClickOnce .net applikation

Løsning var at bruge en bat fil til at kører applikationen. Hvis andre skulle være i den situation så kan det betale sig at google run ClickOnce program as administrator.