Avatar billede Chokomus1 Nybegynder
17. januar 2013 - 10:58 Der er 1 løsning

Programmør søges til oversættelse fra VBA til php/mysql

Jeg har et forholdsvis kompliceret regneark med en del vba kode i. Dette ønskes "oversat" til php/mysql, for at kunne køres online. Programmet er ikke helt færdigt, men næsten... Det vil skulle færdiggøres i php/mysql.

Der ønskes en programmør som kan dedikere lidt tid til denne opgave. Hvis man er bosiddende i Kolding eller trekantsområdet kunne det måske være en fordel, da vi så kunne mødes for at diskutere opgaven og jeg kunne få en mere nøjagtig pris på hvad det skulle koste.

Forventet omfang af opgaven: 5-10.000 kr.

Programmet skal bruges i en virksomhed og indeholder proprietær information, hvorfor man ved påtagelse af opgaven vil underlægge sig en tavshedspligt.

Kontakt mig gerne på jannik(snabela)scanpage . dk hvis du er interesseret i opgaven.
Avatar billede Chokomus1 Nybegynder
04. marts 2013 - 15:13 #1
Fundet...