Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2013 - 20:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Engelsk version af Office 2013 --> Dansk sprog

Hej

jeg har downloadet en version af MO 2013 (fra Thepiratebay). Kan i svare mig på om jeg kan downloade en sprogpakke til den, hvor stavekontrol og etc. bliver dansk?

Samtidig lægger der også en dansk version på selv samme side. Virker den version optimalt? hvis det gør det, så vil jeg hellere gør det.

Nogen som kan hjælpe.

Ved godt det ikke er helt lovligt, men som studerende har jeg ikke helt den store budget at kaste rundt med :)

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2013 - 20:55 #1
typisk, så risikerer du, at der ligger lidt 'ekstra guf' med i disse downloads, så du får helt gratis en trojaner med i købet.

Hvorfor i al verden tager du ikke en helt gratis libreoffice?
http://da.libreoffice.org/

Der er ingen herinde, der må hjælpe mht stjålet software.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2013 - 21:00 #2
*LOL* Betyder det så også, at du som "fattig studerende" kan blive enig med dig selv om, at oksebøffen ved slagteren er alt for dyr, så den nakker du også bare uden betaling?

Nå, spøg til side. Hvis du vil holde dig på den rigtige side af loven og det SKAL være MS Office 2010, kan du faktisk få den fra 739,- på
http://www.edbpriser.dk/office-og-regnskab/microsoft-office-home-and-student-2010-dansk-komplet-pakke-id-4180661.aspx

De bedste hilsner
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2013 - 21:02 #3
Hej.

  Hvis du nu holder dig på den rigtige side af loven og det partout SKAL være Microsoft Office 2010, kan du faktisk få den fra 739,- iflg. http://www.edbpriser.dk/office-og-regnskab/microsoft-office-home-and-student-2010-dansk-komplet-pakke-id-4180661.aspx

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2013 - 21:15 #4
Okay. Vidste godt at den vil komme. Men det er stærkt tiltagende at spare de 739 kr., hvilket er meget for mit vedkommende :). Hvis jeg havde penge havde jeg selvfølgelig gjort det.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2013 - 22:21 #5
afhentet i århus hos CompuMail fås en enkeltbrugerlicens til 625kr - de 739 er en 3-pak (du kan sælge de to andre til familien for fx 375  pr stk, og tjene 11kr på en legal version).
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2013 - 22:35 #6
#4

Okay... med tanke på mit første indspark i #2 - synes du så det er i orden? Du stjæler altså "af nød" og synes det er helt cool?

Just my 2 cent...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2013 - 06:56 #7
Synes ikke det kan sammenlignes med at stj;le, da det alligevel er stj[let..

Men okay. Tror bare jeg k'ber det.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. januar 2013 - 16:32 #8
Hej igen.

  Tja, i bedste fald kan vi kalde det hæleri, men lige skidt.

Men godt du får fat i en ordentlig Office. Husk i øvrigt at Office 2013 nu er frigivet på dansk.

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2013 - 16:40 #9
Okay.

Ja, har lige købt MO 2013.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2013 - 16:40 #10
Har godt nok ikke noget ordnligt at installere på. Men det er en anden sag.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 19:22 #11
CRKrogh

Skriv, så du kan få point.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. marts 2013 - 20:23 #12
Takker, håber du fik noget brugbart ud af snakken.