Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
13. januar 2013 - 18:55 Der er 1 kommentar

Computer freeze

Hej...
Jeg har et problem, et stort et af slagsen!
Jeg har problemer ved at min computer bare fryser og jeg ikke kan gøre andet, end at slukke og tænde den. Det er rigtigt irriterende, da jeg kun bruger den til at game på, så mens jeg er midt i et spil, fryser den og jeg er nød til at slukke den.
Jeg har været inde og kigge i logbogen og det ser ud til at der sker 2 fejl hver gang det sker.
Den første fejl står der:

"Tjenesten NVIDIA update service Daemon kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Tjenesten startede ikke pga. en logon fejl."

Den anden siger:

"Tjenesten nvUpdatusServices kunne ikke logge på som .\UpdatusUser med den aktuelt konfigurerede adgangskode pga. følgende fejl:
Logonfejl: Den angivne kontos adgangskode er udløbet

Brug snap-in'en Tjenester i Microsoft Management Console (MMC) for at sikre, at tjenesten er konfigureret korrekt"

Har ingen ide om hvad jeg skal gøre. Please hjælp mig!
Avatar billede 220661 Ekspert
13. januar 2013 - 19:39 #1
Hej og velkommen til.
Du bliver nødt til at lukke denne da du har oprettet det samme spørgsmål 2 gange.
Du lægger næste indlæg som et svar og lukker selv tråden.