Avatar billede mshh Nybegynder
13. januar 2013 - 16:28 Der er 1 løsning

Overføre data fra Excel til Outlook?

I et regneark har jeg dannet teksten til en mail på baggrund af nogle data. Mailens indhold generes ud fra LOPSLAG på nogle data.

Kan man få Excel til at markeret et celleområde, kopiere det og indsætte det i en ny mail i Outlook (hvor til-feltet er udfyldt med den mailadresse, som skal modtage det?) Jeg har modtagerens mailadresse i en celle øverst i arket.

Ved ikke om det har betydning, men det celleområde som skal markeres varierer i størrelse (antal rækker) alt efter hvem af mine modtagere, der skal have mailen.

Tænker man måske kan indspille det som makro - men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre, når nu celleområdets størrelse varierer.
Avatar billede mshh Nybegynder
20. januar 2013 - 13:21 #1
Jeg har fundet en alternativ løsning og trækker spørgsmålet.